Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt for dum i fyllla...


Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt17

Okei, nå har jeg surret til alt alt alt for mye her. Kom mylig hjem fra utlandet der jeg har bodd over en lengre periode.

 

Jeg er 18 år. Der jeg bodde klarte jeg av alle ting å få en kjæreste, hun er den dag i dag ekstremt usikker på om hun er gravid, hun er rimelig sikker og vet ikke hva hun skal gjøre. Dette skjedde da hun glemte over en kort periode å ta p piller, dette er nå ca 2 mnd siden. hun føler seg ikke bra, mye trøtt for tiden, humørsvingniger, tilfeldige blødninger osv... Vi har blitt enige om at hvis hun er faktisk gravid, hun skal beholde det, da det er stor skam å ta abort over dammen. Dette fører til at livet mitt nå er totalt fucket opp.

 

Da jeg har vært hjemme har jeg vært ekstremt mye ute, hostet fester, vært på fester, rett og slett levd livet. Jeg har blitt rimelig full de aller fleste gangene. Og har endt opp med å være utro med damen ca 20 ganger. Har å prøvd å roe meg ned, men sinnsykt vanskelig da det er alltid noen som er over meg. Jeg tror også at damen i statene har funnet ut av dette, og jeg står nå ovenfor ett sykt problem om hva jeg skal gjøre, noen ideer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjerp deg, når du får det første har vært utro en gang så forsetter du og drikke deg sørpe og gjør det igjen! Og så forsetter du forsatt! Makan til umoden! Ta deg sammen, og legg alt på bordet, du vil vell ikke leve med en så stor løgn?

Og å bli far i en alder av 19 er alt for tidlig, uansett. Det går nok ann å ta abort på enkelte privat klinikker. Håper dere vurderer det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Skjerp deg, når du får det første har vært utro en gang så forsetter du og drikke deg sørpe og gjør det igjen! Og så forsetter du forsatt! Makan til umoden! Ta deg sammen, og legg alt på bordet, du vil vell ikke leve med en så stor løgn?

Og å bli far i en alder av 19 er alt for tidlig, uansett. Det går nok ann å ta abort på enkelte privat klinikker. Håper dere vurderer det.

Har ingenting å legge til.
Lenke til kommentar
Det går nok ann å ta abort på enkelte privat klinikker. Håper dere vurderer det.

 

Abort i USA er langt ifra det samme som en abort i Norge.

 

Er ikke mye vi kan si eller gjøre for å hjelpe deg her, dette må du nesten finne ut av selv. Du er jo en ung gutt, jeg skjønner godt at du ikke vil binde deg til en kjæreste som bor så langt unna. Men vær hvert fall ærlig med hun.

Lenke til kommentar

Ta ansvar for dine egne handlinger.

 

Men det høres jo ikke ut som du har så særlig mye respekt for andre enn deg selv! Så jeg tror egentlig at du bryr deg mest om deg selv - og ikke om selve dama? At det du er ute etter er en enkel løsning kun for din del?

 

Ta ansvar. Hvis at du er MANN.

 

Dessuten bør du seriøst ta deg sammen. Utroskap er lavmål !!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20 ganger? Konge! :thumbup:

 

Du er en kronidiot.

Det kan tenkes at det luktet en smule ironi og sarkasme av QBabs svar...

 

Håper det, men ironi er ikke særlig lett og oppfatte over nett.

 

Men i akkurat dette tilfellet tror jeg vi begge kan lukte lunta ;)

Lenke til kommentar

Kutt all kontakt :new_woot: hun oppsøker deg aldri uansett

 

CTHomassen kalte en fyr over her kronidiot. Og jeg hopper på lasset.. Er du helt stokk pinne du gutt ?

 

Ta ansvar for det du har gjort, og ikke hør på han dotten i quoten her, å baile fikser ingenting..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...