kandinsky Skrevet 6. august 2010 Forfatter Skrevet 6. august 2010 Tegner alltid med tegnebrettet. Mye bra i tråden for tiden! Dont be afraid, keep em cumming! 1
Torstein Skrevet 7. august 2010 Skrevet 7. august 2010 Mine innlegg! Utrolig mange flotte tegninger, folkens!
Populært innlegg kandinsky Skrevet 7. august 2010 Forfatter Populært innlegg Skrevet 7. august 2010 God lørdag. 22
DJ_Dark Skrevet 9. august 2010 Skrevet 9. august 2010 HAHAHAHAHA!!! For noen tegninger. Siste var epic! :!:
kandinsky Skrevet 17. august 2010 Forfatter Skrevet 17. august 2010 Har holdt på en del med litt mer "seriøse" tegnearbeider i det siste. Men må vel komme med noen ny nå som PL er i gang 1
guttorm Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Kan jeg printe ut tevez og ta med på puben til City kampen? Eller må jeg ut med en sånn Copy right avgift? Mye bra her, kansje jeg må ta med You never Wok alone også, den var tross alt morrsom. Noe selvinnsikt må vi da ha
Sameboe Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Kan jeg printe ut tevez og ta med på puben til City kampen? Eller må jeg ut med en sånn Copy right avgift? Mye bra her, kansje jeg må ta med You never Wok alone også, den var tross alt morrsom. Noe selvinnsikt må vi da ha Copyright er ikke i Norge uansett... Her beskytter åndsverk loven slikt.
guttorm Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Jeje, poenget still stands Takk IRoman, har ikke fargeprinter atm, men skal ordne det.
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 Torres har vel mørkt hår nå, har hun ikke? sykt mangen bra niko! utrolig! bokstavelig talt, utrolig!
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 (endret) Tegner alltid med tegnebrettet. Mye bra i tråden for tiden! Dont be afraid, keep em cumming! cumming... EDIT: HAHAHAHA!! så god humor jeg har....... beklager.. Endret 18. august 2010 av diskutant
invalid_user Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeje, poenget still stands Takk IRoman, har ikke fargeprinter atm, men skal ordne det. Du får fortelle om det blir godt mottatt på puben. ^^ Skal du bruke Jihad-versjonen? Edit: Ups, my bad. Ade/RvP-tegningen hadde to versjoner, har jo selvsagt kun én versjon av Tevez-tegninga. Endret 18. august 2010 av iRoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå