Gå til innhold

Fotballtegnetråden. Tegn dine helter.


kandinsky

Anbefalte innlegg

Tusen takk. <3 Du er dog bedre enn meg rent ferdighetsmessig. Tror ikke jeg kunne utfordret deg, selv med brett og brush. Har sett noen av dine tegninger på face, helt insane. Anyhow, har utrolig mange flere ideer til bidrag i denne tråden, eneste jeg trenger er et brett. Er slitsomt å bruke mus, men jeg skal fortsette å doodle slike enkle tegninger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble ganske misfornøyd med den, så jeg fjernet den. Takk for kommentaren! :)

 

Tegningen/Skissa...

 

 

post-169569-1280839647,4947_thumb.jpg

 

Jeg er usikker på om jeg muligens skal jobbe videre på den, eller bare la den være som den er...

 

Bakgrunnen burde heller være tribunene med masse folk osv. men jeg tok meg ikke tid til det i går kveld...

 

Han virker litt død i og med at det er så lite bevegelse osv... :ermm:

 

Jeg har heller ikke lagt på noe særlig lys eller skygger, så den blir litt flat :confused:

 

 

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg er usikker på om jeg muligens skal jobbe videre på den, eller bare la den være som den er...

 

Bakgrunnen burde heller være tribunene med masse folk osv. men jeg tok meg ikke tid til det i går kveld...

 

Han virker litt død i og med at det er så lite bevegelse osv... :ermm:

 

Jeg har heller ikke lagt på noe særlig lys eller skygger, så den blir litt flat  :confused:

Hehe. Det er som sagt ingen krav for denne tråden, men flott å se at du legger så mye tanke i detaljer. Jeg syns tegningen var utrolig bra fra før, men om du føler for det er det bare å jobbe videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...