Gå til innhold

Fotballtegnetråden. Tegn dine helter.


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tegn Ozil på en drømmende sky ellernoe :) Det er masse gøy man kan tegne. Tenk på alt du hater ved fotball (klubber, spillere) eller noe du elsker og lag noe ut av det. Tegn Torres som en liten jente eller Drogba som en bæsj. Det trenger ikke være mer genialt enn det, haha.

 

Jeg har neste idé til tegning klar, må bare finne ut hvordan jeg skal gjennomføre den.

Lenke til kommentar

Se der ja. Herlig stykke kunst iRoman. At du gjør det så bra med mus er insane. City-badgen = Priceless.

 

Big Tone: Du kan kjøpe billige varianter til rundt 1000-1500. Wacom Bamboo Fun f.eks. Har aldri prøvd de billigere alternativene til Wacom, men 9 av 10 er fornøyde virker det som. Uansett, så er Wacom et must. Selv foretrekker jeg Intuos-serien fra Wacom, men der måtte jeg opp i 3200,- tror jeg. Husker ikke helt.Det er litt mye hvis man bare skal sitte her å tegne tullete fotballtegninger kanskje, men jeg bruker tegnebrettet mye til jobb osv. og har aldri angra :)

Lenke til kommentar

Haha, handry og jihad terroristen er gjennomført klasse. Elsket detaljene med City-badgen. Storkoser meg her jeg sitter. Keep em coming Niko og iRoman, jeg er fanboy.

 

Ikke vanskelig å se at det var Rosicky forøvrig. Trengte ikke å forstørre bildet engang :)

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...