Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon

236 stemmer

1. 1. Cheese taktikker yes/no?

• Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Skrevet

cdon.com kuker det til nok en gang. ikke nok med at de som forhåndsbestilte spillet fikk brukte beta nøkler så har de nå klart og sende collectors edition boksene (registrert i oslo i dag) slik an man ikke har den før torsdag (kanskje).

De fleste andre som bestilte den vanlige utgaven derfra fikk den mandag så er vel siste gangen jeg bestiller noe derfra. Må sitte og se på at alle andre spiller det :-(

bruk gamezone, de sendte CE om torsdagen... bare synd postgangen til svalbard tar en uke :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har da spilt ca 3,5 time. Herregud så digg singleplayeren er!

Dette lever virkelig opp til forventningene mine i alle fall.

Beste spillet jeg noen gang har spilt.. Uten tvil..

GLED dere!!!

Skrevet

God morgen alle Starcraft fans. Nå må jeg på jobb, men skal spille fra klokka 15:30 til 02:00 og stå opp 06:00 og spille fram til 02:00 igjen. :D

Skrevet

Har nå spilt helt siden kl 1, er så utrolig kult å spille online (selv om jeg ikke er en av de beste haha) kjempe spill, hvis noen her sitter å klør seg i hodet og har lyst på spillet - løp og kjøp :D.

Skrevet

hvordan kan dere ha spillt spillet så lenge når det ikke er mulig å få key før kl 10:00 ? vist dere vet om en annen måte å spille spillet så si ifra :)

Skrevet

Dansende Night Elf? Det jeg bare se.

Uten "gear" også såklart

hvordan kan dere ha spillt spillet så lenge når det ikke er mulig å få key før kl 10:00 ? vist dere vet om en annen måte å spille spillet så si ifra :)

Ettersom jeg har skjønt så kunne de som hadde fysisk kopi av spillet starte litt etter 23.00 i går

Skrevet

aaah. men kan kun spille terran campaign i dette spillet ikke sant? kommer spillet tilsammen å koste 900 kr eller noe da når alle 3 rasene er på plass?

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

aaah. men kan kun spille terran campaign i dette spillet ikke sant? kommer spillet tilsammen å koste 900 kr eller noe da når alle 3 rasene er på plass?

Nå er det vel slik at Heart of the Swarm og Legacy of the Void blir omtalt som utvidelsespakker, så det ville vært noe skuffende om de blir solgt til fullpris.
Skrevet

Nå er det vel slik at Heart of the Swarm og Legacy of the Void blir omtalt som utvidelsespakker, så det ville vært noe skuffende om de blir solgt til fullpris.

Tipper det er full pris, alle tre er vel like "frittstående" og like store?

AtW

Skrevet

CDON kan spise drit. At de i tillegg prøver å lure kunder med en "varen er sendt"-mail på torsdag gjør meg bare enda mer forbanna. Det er jo helt tydelig at den ikke ble det.

/sadface.

Skrevet

Jeg venter fortsatt på et brev fra elkjøp med spillene (3 stk. :p ), får håpe den kommer i dag med posten. Er det noen andre her som har fått sin pakke fra elkjøp enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...