Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Sitter i skrivende stund og laster ned klienten nå, bestilte CD-Key på G2PLAY og venter på mailen nå. Tvinner tomler mellom kaffeslurpingen kan man si.

Lenke til kommentar

hva er det du plaprer om? :p Pre-download har hvert ute i minst en uke før release

 

http://eu.battle.net/en/info/digital-purchase

 

Ja, den var oppe på søndag, men når jeg prøvde på mandag(26.07.2010) så var det ikke mulig å laste ned gameclient....angrer litt på at jeg ikke gjorde det på søndag nå ja...

 

WOOOOHOOO!! Tusen takk skal du ha! Nå laster jeg ned klienten! :-)

Endret av ZyNTaX_1337
Lenke til kommentar

haha...sitter å venter på keyen til bruttern som jeg bestillte for han fra g2play og var litt småirritert for å ikke ha fått den enda. Bestemte meg for å logge wow og ta en zg run mens jeg venter, visst faen dropper tigern :) raptoren har jeg alt så nomore zg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

gha, må vente en uke til jeg kommer hjem til stasjonærmaskinen min igjen. får vel CE på torsdag eller fredag regner jeg med, akuratt tidsnok til flyet tilbake til fastlandet

Lenke til kommentar

cdon.com kuker det til nok en gang. ikke nok med at de som forhåndsbestilte spillet fikk brukte beta nøkler så har de nå klart og sende collectors edition boksene (registrert i oslo i dag) slik an man ikke har den før torsdag (kanskje).

De fleste andre som bestilte den vanlige utgaven derfra fikk den mandag så er vel siste gangen jeg bestiller noe derfra. Må sitte og se på at alle andre spiller det :-(

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...