Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe det ikke er utsolgt da. :evil:

 

Jeg har absolutt ingen tro på at det kommer til å være utsolgt, derfor jeg velger butikkløsningen (på dagtid :p) i utgangspunktet. Midnight releases og denslags er ikke akkurat primært for at folk skal få tak i spillet før de går tom, det er ren PR og hypegenerering.

Lenke til kommentar

Bah, da må jeg likevel vente til i morgen klokken 10:00 da...

Jaja, bedre enn 19:00 :p

Bedre enn Torsdag, pakken ligger i Oslo. Fuck CDON, siste jævla gang jeg bestiller noe jeg vil ha på release derfra.

 

Jeg bestilte også fra CDON, dog i Mai måned, og fikk spillet i dag. Om du bestilte bare nå nylig ligger du jo klart langt ned på lista.

 

Jeg bestilte det sent Juni. Torsdag fikk jeg mail om pakken var "sendt", men jeg fikk først idag bekreftelse fra posten at det var innlevert postkontoret.

Lenke til kommentar

noen som vet hvilken tidssone som brukes på releasedatoen? altså når får man key norsk tid?

Hva mener du? Du skal visstnok kunne spille den fysiske versjonen allerede fra midnatt, mens du må vente til 10:00 (norsk tid) før du kan betale for den digitale versjonen.

Den digitale gjelder for EU versjon, du må nok vente enda lengre hvis du aimer for US. US: 10:00 PDT aka 19:00 norsk tid.

Lenke til kommentar

Hva mener du? Du skal visstnok kunne spille den fysiske versjonen allerede fra midnatt, mens du må vente til 10:00 (norsk tid) før du kan betale for den digitale versjonen.

Den digitale gjelder for EU versjon, du må nok vente enda lengre hvis du aimer for US. US: 10:00 PDT aka 19:00 norsk tid.

har forhåndsbestillt digitalt fra g2play. jeg skal visstnok (hvis de klarer) få keyen 00.01 :p

 

nevermind

 

" We have started the distribution of StarCraft 2 codes ...."

 

:new_woot:

Endret av No0en
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Fysisk versjon ja betyr man kan spille nå siden serverne er online det er bare å logge inn.

 

De åpnet vel litt tidligere for å unngå serverkrasj

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Hva mener du? Du skal visstnok kunne spille den fysiske versjonen allerede fra midnatt, mens du må vente til 10:00 (norsk tid) før du kan betale for den digitale versjonen.

Den digitale gjelder for EU versjon, du må nok vente enda lengre hvis du aimer for US. US: 10:00 PDT aka 19:00 norsk tid.

har forhåndsbestillt digitalt fra g2play. jeg skal visstnok (hvis de klarer) få keyen 00.01 :p

 

nevermind

 

" We have started the distribution of StarCraft 2 codes ...."

 

:new_woot:

 

Si ifra hvordan det går, ler meg skakk hvis du får CD-key til US-versjonen eller noe i den duren :>

Lenke til kommentar

Fysisk versjon ja betyr man kan spille nå siden serverne er online det er bare å logge inn.

 

De åpnet vel litt tidligere for å unngå serverkrasj

 

 

Det plus at det er jo midnatt i UK nå så kanskje de åpnet hele europa samtidig, går utifra det.

Lenke til kommentar

Si ifra hvordan det går, ler meg skakk hvis du får CD-key til US-versjonen eller noe i den duren :>

 

:p kjøpte europeisk versjon da, ingen grunn til at jeg skal få us, har aldri hatt problemer med g2play før, skal inrømme at de er litt gøyale da, sender fotografier av coveret med cdkeyen din xD

Lenke til kommentar

Hva mener du? Du skal visstnok kunne spille den fysiske versjonen allerede fra midnatt, mens du må vente til 10:00 (norsk tid) før du kan betale for den digitale versjonen.

Den digitale gjelder for EU versjon, du må nok vente enda lengre hvis du aimer for US. US: 10:00 PDT aka 19:00 norsk tid.

har forhåndsbestillt digitalt fra g2play. jeg skal visstnok (hvis de klarer) få keyen 00.01 :p

 

nevermind

 

" We have started the distribution of StarCraft 2 codes ...."

 

:new_woot:

 

Si ifra hvordan det går, ler meg skakk hvis du får CD-key til US-versjonen eller noe i den duren :>

Blir det ikke likt som beta-keyene? Liksom regionsfrie key, men kontoen er ikke regionsfri?

Lenke til kommentar

De åpnet vel litt tidligere for å unngå serverkrasj

Må være første gang i historien at Blizzard gjør noe sånt.

nei, det har med tidssoner å gjøre, WotLK åpna klokka 9 etter norsk tid, selvom det "skulle" åpne 12.

 

@ No0en: den beskjeden har hvert stempla på g2play siden klokka halv 10

 

@ Letty: skjer ikke at man får US versjonen da de ikke tar inn denne, det som KAN skje er at man får sensurert tysk utgave...

Lenke til kommentar

De åpnet vel litt tidligere for å unngå serverkrasj

Må være første gang i historien at Blizzard gjør noe sånt.

nei, det har med tidssoner å gjøre, WotLK åpna klokka 9 etter norsk tid, selvom det "skulle" åpne 12.

 

Ja jeg koblet etterhvert, det kunne ikke være sant at de faktisk åpnet tidlig. De åpnet bare når de skulle, noe som også er knakende til Blizzard å være.

Lenke til kommentar

Utrolig sløvt at man ikke kan laste ned game clienten engang fra Battle.net, selv om vi ikke kan kjøpe spillet digitalt før klokken 10.00 Tirsdag morgen... :-S

 

Nå må jeg laste ned spillet og kjøpe det etter at jeg kommer hjem fra jobb, det vil si mange timer med gaming går tapt i å laste ned 12GB med spill :-S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...