Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes også teamgames kan være gøy, men det er vanskelig å forbedre individuelle skills med det, så etter en viss mengde spilling bremses/stoppes skill-utviklingen og du stagnerer litt.

 

En kombinasjon av 1v1 og teamgames er nødvendig tror jeg.

 

Har spilt på meget høyt nivå i både 2v2 og 3v3, men har nå endelig begynt å spille mer 1v1, og liker det veldig godt :)

Lenke til kommentar

Om du er på nivået hvor du må tilpasse deg hele verden fordi du deltar i internasjonale turneringer og slikt, så skjønner jeg det. Om du er en helt standard spiller som deltar på et par småturneringer som finner sted for EU, så er det ingen grunn til hvorfor du ønsker NA eller KR-account.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan binde sammen bygninger til 1 hotkey?

Som for eksempel hvis jeg har 3 barracks, og jeg vil ha alle 3 på 1 hotkey la oss si 5. Hvordan gjør jeg det?

Mange ganger jeg forsøker å dra musa over alle 3 og presse CTRL og 5 men da kommer det som oftest en SVC, Marine eller en Supply Depot i veien som ødelegger alt. Hvordan får jeg de vekk?

Lenke til kommentar

Brukt shift for å legge til i grupper. Du kan selecte en barracks, shift-3, så blir den lagt til i group 3. Så selecte en ny en, shift-3 igjen, og begge vil være i gruppa.

 

Holder du ctrl inne og trykker på en bygning, eller unit, vil du selecte alle av den type unit/bygning innenfor skjermbildet (?). Litt usikker på hvor stor radiusen er, men hele mappet er det iallefall ikke. Tror det er av det du faktisk ser på skjermen.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan binde sammen bygninger til 1 hotkey?

Som for eksempel hvis jeg har 3 barracks, og jeg vil ha alle 3 på 1 hotkey la oss si 5. Hvordan gjør jeg det?

Mange ganger jeg forsøker å dra musa over alle 3 og presse CTRL og 5 men da kommer det som oftest en SVC, Marine eller en Supply Depot i veien som ødelegger alt. Hvordan får jeg de vekk?

eeeh? prøvd å bruke shift knappen og trykke på de? eventuelt dobbeltclicke på 1rax?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Holder du ctrl inne og trykker på en bygning, eller unit, vil du selecte alle av den type unit/bygning innenfor skjermbildet (?). Litt usikker på hvor stor radiusen er, men hele mappet er det iallefall ikke. Tror det er av det du faktisk ser på skjermen.

 

Er ikke nødvendig å holde inne ctrl, et dobbeltklikk på enheten/bygningen gjør det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...