Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man ikke bygger en zealot så vil f.eks en Terran som scouter det vite at du ligger en unit bak og kunne pushe med sine første units (marine+marauder) og ta deg ut. Ikke spesielt lurt.

 

Det man kan gjøre er å sette opp gateway #2 mens cybercore warpes inn, men man får fortsatt ikke produsert probes kontinuerlig...

Lenke til kommentar

Det skal mye til å dø mot en marine og en marauder. Med defender's advantage samt probes er det null problem.

Hvis du må pulle probes for å forsvare deg så blir vel gevinsten ved å crono-booste ut probes rimelig lav?

 

... det skal nevnes at på større kart så er dette en klar mulighet. Det er til og med mulig å gå 15-Nexus. Mao, Nexus før gateway. Ble ihvertfall gjort i GSTL*, men der har de byttet ut noen av de mindre kartene med noen større kart.

 

* http://www.gomtv.net/videos/index.gom?cate=20842

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Ang. GSTL, så anbefaler jeg alle å se kampen mellom (liten spoiler fra finalen, men vinnerb lir ikke annonsert)

IMMvp (T) og ST_GgoBooGie (P).

Det er desidert den beste SC2-kampen jeg har sett på lang tid, og kommer til å se på lang tid. Tar noen steg tilbake itl BW-eraen, og putter inn et par mothership så blir det bra.

 

Den kampen alene er så verdt pengene det koster for en premium-billett.

 

 

GSTL >> GSL, helt klart.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Angående GSTL vs GSL så må jeg si at gruppespillet RO32 og RO16 S-class var svært bra, og GSTL hvor vinneren sitter igjen og taperen blir byttet ut med en ny spiller ga omtrent like høy underholdnignsverdi.

 

Problemet med GSL synes jeg har vært kartene. GSTL løste det problemet med å bytte ut mange av de "dårlige" kartene med store maps det er mulige å macroe på, noe som gjør kampene hakket mer interessant. :)

Lenke til kommentar

Og hvis du ikke har kjøpt billett for GSTL som akkurat er ferdig så kan jeg trygt anbefale å kjøpe den, den er ikke så lang, men veldig underholdende, spesielt finalen som er verdt de 5$ alene. :)

 

Btw, de 10$ de tar for en vanlig GSL er egentlig latterlig billig. Det er noe sånt som 100 timer med underholdning eller 10 cent i timen. ;)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...