Gå til innhold

Starcraft II: Generell Diskusjon


  

236 stemmer

  1. 1. Cheese taktikker yes/no?

    • Ja! Det er ingen problem med cheesing.
    • Nei! Det er helt patetisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

orker ikke ladder jeg, blir altfor lei av å møte samme cheeses om og om igjen, det kjipeste av de alle er når zergs gjør 12drone rush på steppes of war (og jeg som terran waller nede med supply/rax (som kommre før rushet når meg) og de bare ikke kommer inn og leaver.. (med en "maphack" comment seff) .... disse gamesene er jo bare 2min wastet uten noen som helst spilling engang, får jo ikke begynt å gjøre noe annet enn det man gjøR VÆR game før du har vunnet/tapt... uff ladder systemet på iccup i sc1 var mye bedre :p

Lenke til kommentar

Tror det har skjedd kun et par ganger at jeg har sett en zerg rushe med alle workers. Synes uansett at det er en del av spillet, og jeg synes korte games er gøy, fordi som gammel wc3-spiller synes jeg det er gøy når microen er utslagsgivenende :)

spilte wc3 selv, men selv der likte jeg ikke når folk f.eks tower rusha, ikke fordi jeg har noe imot strategien, men fordi jeg får spilt så kort tid før jeg må byne på nytt igjen, og starten av games som wc3 og sc2 er syyyykt kjedelige, worker split-se på i 1min med ca 5apm max :\

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Patch 1.20: Players can no longer block off ramps with two 2x2 buildings.

 

Kan ikke terran blokke rampen med barracks x 2 lenger?

 

Barracks er større enn 2x2, man vil nok forsatt kunne blokere rampen med barracks. Endringen er ment å stoppe strategier der zerg blokkes inne i main helt i starten, av for eksemple 2 pylons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte meg SC2 i forrige uke. Aldri vert noen spesiell RTS-spiller, men jeg ble så alt for lei av de normale FPSene, at jeg tok og kjøpte meg SC2. Ble meget positivt overrasket, men jeg har et spørsmål:

Har så langt kun spilt campaign, for å bli litt vandt med spillet før jeg begynner på multiplayer. Burde jeg spille Practice league før jeg begynner på ladderen, eller bare hoppe rett i ladderen?

Lenke til kommentar

vel kampene i ladder foregår i høyere speed enn single player tror det er ca 40% fortere. med mindre du spiller campaign på brutal. du har ingen ting å tape på å spille litt i practice league, eneste er att du kan vende deg til att det er steiner som blokerer ingangen til basene deres+ att farten vil virke veldig stor når du har vendt deg til den lave farten i practice league. hoppe rett i ladder er også trygt du vil uansett etter 5 kamper plasseres i en league som er rundt ditt skill nivå, og vinner du mye vil du møte bedre motstand og taper du vil du møte dårligere folk. spillet prøver alltid å holde deg mot spillere rundt ditt eget nivå:p

foreksempel vis en pro hadde tatt over kontoen til den dårligste bronze spilleren hadde det ikke vært mere enn 25-30 kamper før han var matchet mot meget gode spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...