Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var en morsom tråd. :D

 

Trådstarter:

Hvis hun selv innrømmer i et videointervju at hun var mann, hvorfor er det ingen seriøse nyhetsbyrå eller lignende som plukker opp denne saken? Hvorfor er du den eneste personen som plutselig har snublet over denne sannheten?

 

Tror du virkelig ikke media generelt ville hoppet som sultne ulver på en sak som dette? "Alle ungdommers våte drøm var egentlig mann!".

 

Komisk tråd dog. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stinker troll....

 

Stikk av!

 

Selvfølgelig vil hun prøve å skjule det og ikke skrive om det på hennes hjemmeside. Og i videoen så angret hun sikkert på uttalelsen sin i etterkant angående tilståelsen.

 

Tilståelse se dedikerte Youtube videoer:

http://www.youtube.com/results?search_query=megan+fox+is+confession&aq=f

 

Hun er en voksen kvinne, hvorfor i pokker skulle hun innrømme noe som var usant?

 

(vil bli fjernet)

Jeg er lei av å krige mot alle sammen på frontlinjen, kommer tilbake imorgen for å fortsette å diskutere videre. Noen andre kan ta over min plass som er FOR dette.

 

Vent litt. Du hevder at du er nøytral men er FOR dette? Dude, wait, waaaaaat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Megan Fox klagde på hvordan hun så ut den dagen under "tilståelsen" du linker til. "I look like a man. I'm a tranny, I'm a man" var mest sannsynlig bare noe hun sa for å dekke over at hun var nervøs. I 1999 (da hun var tretten, tror jeg) vant hun flere priser på en American Modeling and Talent Convention. Hun begynte karrieren sin som sekstenåring. Kjønnsskifteoperasjoner er tidkrevende, ikke noe man gjør på 1-2-3, så man ville i så fall sett henne som mer mandig som sekstenåring, noe man ikke gjorde - og siden hun vant mange modellpriser for jenter på en convention som trettenåring er strengt tatt hele diskusjonen void og null.

 

http://tv.yahoo.com/contributor/1157898/milestones

 

Vær så god, dere kan stenge tråden nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nå går det litt for fort i svingene for dere, på tide å bremse ned litt på hastigheten.

 

Denne tråden tilhører meg og er MIN eiendom. Denne tråden skal aldeles ikke sperres før JEG gir kommando om det til Moderator.

 

Jeg skal komme med mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Megan Fox klagde på hvordan hun så ut den dagen under "tilståelsen" du linker til. "I look like a man. I'm a tranny, I'm a man" var mest sannsynlig bare noe hun sa for å dekke over at hun var nervøs. I 1999 (da hun var tretten, tror jeg) vant hun flere priser på en American Modeling and Talent Convention. Hun begynte karrieren sin som sekstenåring. Kjønnsskifteoperasjoner er tidkrevende, ikke noe man gjør på 1-2-3, så man ville i så fall sett henne som mer mandig som sekstenåring, noe man ikke gjorde - og siden hun vant mange modellpriser for jenter på en convention som trettenåring er strengt tatt hele diskusjonen void og null.

 

http://tv.yahoo.com/contributor/1157898/milestones

 

Vær så god, dere kan stenge tråden nå.

 

For det første så kan den delen som omhandler Megan Fox sitt liv i 15-16år perioden være usann. Siden den siden du linker til kan ha vært skrevet av en vantro person.

 

For det andre så må jeg kreve KILDER på det du sa angående en av mine tilståelse video!

 

Det er mennesker natur å ikke tro på noe som de kunne aldri ha forestilt seg, verdens vakreste kvinne er mann?

 

Denne saken er blitt tatt opp før og Megan Fox dysset det ned selvfølgelig for å ikke drite seg ut foran verdens øyne på LIVE TV.

 

Så må vi ikke glemme at Megan Fox er en rik kvinne så hun hadde hatt råd til disse kirurgiske inngrepene for å foreta en kjønns skifte i den alderen.

 

Ja andre profilerte mennesker har sikkert blitt anklaget for dette, men vi har aldri opp servert tegn som tyder til det motsatte kjønn, pluss det har aldri inntruffet en tilståelse fra dem.

 

På Megan Fox finnes det tilståelse, videoer og bilder som tyder på at hun er en mann. Jeg kan sikkert distribuere noen slike bilder av henne iløpet av dagen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Spar meg! jeg har da kommet med masse jeg da, bare fordi du lille ubetydelige menneske tror ikke tror på dette da mener du at vi skal forkaste de bevisene?

 

Finne KILDER på at mine beviser er FALSKE!

 

Bare se på undersøkelsen ovenfor det er faktisk folk på mitt parti som er i ferd med å tro at dette er sant, jeg er fremdeles NØYTRAL.

 

Hvorfor er dere så opptatt av å mene at Megan Fox ikke er en mann?

 

PS. Noen av dere har brukt hun som erotisk materiell under en deilig sekvens, men så viste det seg at dere alltid har gjort det på en mann og føler dere litt "homofile" dette må no være feil?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Hehe, det er vel heller andre veien. Bare for at du tror dette er sant, så er det det? Så langt jeg kan se er du den eneste så langt.

 

Ser i grunnen ikke vitsen med å motbevise spekulasjonene dine lengre.

 

Edit: Hvis du er nøytral så er jeg en zebra.

 

Edit2:

PS. Noen av dere har brukt hun som erotisk materiell under en deilig sekvens, men så viste det seg at dere alltid har gjort det på en mann og føler dere litt "homofile" dette må no være feil?

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA JEG LER MEG SKAKK!!!!! :rofl:

Endret av Benny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Denne tråden tilhører meg og er MIN eiendom.
Er du nå helt sikker på det lille venn? :)
For det første så kan den delen som omhandler Megan Fox sitt liv i 15-16år perioden være usann. Siden den siden du linker til kan ha vært skrevet av en vantro person.
En vantro person? Hvis hun allerede har bekreftet det i videoen, hvorfor skulle folk gå mann av huse for å skjule det hun allerede har "innrømmet"?
For det andre så må jeg kreve KILDER på det du sa angående en av mine tilståelse video!
Vi kan jo sitere en av dine kilder:

LOS ANGELES, CA – The internet has been abuzz since this Sunday’s Golden Globes ceremony, where Megan Fox jokingly remarked that she looked like a man.

 

When interviewed on the red carpet, she said “I look like Alan Alda in drag. I’m a tranny. I’m a man.”

 

Legg merke til ordet "Jokingly". Skal jeg finne frem ordboken for deg, eller forstår du? :)

Det er mennesker natur å ikke tro på noe som de kunne aldri ha forestilt seg, verdens vakreste kvinne er mann?
Det er mye rart som er menneskelig av natur. En av de er å lage konspirasjonsteorier.

 

Denne saken er blitt tatt opp før og Megan Fox dysset det ned selvfølgelig for å ikke drite seg ut foran verdens øyne på LIVE TV.
Men hun har jo allerede innrømmet det i et intervju, har hun ikke?

 

Så må vi ikke glemme at Megan Fox er en rik kvinne så hun hadde hatt råd til disse kirurgiske inngrepene for å foreta en kjønns skifte i den alderen.
Irrelevant, finnes folk som ikke er rike men fortsatt tar kjønnsoperasjon.

 

På Megan Fox finnes det tilståelse, videoer og bilder som tyder på at hun er en mann. Jeg kan sikkert distribuere noen slike bilder av henne iløpet av dagen.
Kom gjerne med bilder og videoer som viser hun har vært mann.

 

Seriøst, er det virkelig ingen som ser at TS bare tuller med dere?

Har ikke noe bedre å gjøre på, ville ikke overrasket meg om han var seriøs heller. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg må bare si at jeg kan bli overbevist av dere om at jeg er i ferd med å ta feil, slik at jeg går tilbake til NEGATIV angående saken, men jeg har grunn til å tvile på dette derfor er jeg NØYTRAL. Hadde jeg vært sikker så hadde jeg sagt at jeg var POSITIV til dette og diskusjonen hadde blitt avsluttet.

 

Jeg tuller ikke dette er alvor. Angående Slimda eller Simba mannen ovenfor tenker selvfølgelig på at det ikke går an å forsnakke seg, men har så angret på uttalelsen sin i etterkant for å så dysse det ned.

 

Dere tror på ALT SOM STATEN ELLER VERTEN KOMMER MED og tror at det de sier er 100% sant og at de er sperret for å lyve. Tenk om igjen!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Dere tror på ALT SOM STATEN ELLER VERTEN KOMMER MED og tror at det de sier er 100% sant og at de er sperret for å lyve. Tenk om igjen!

Hmm... Hvem er det dette minner meg om nå igjen... Tror han het Tricell eller noe slikt?...

 

Det du sier om at det kan brukes på meg er feil for jeg er faktisk villig til å tro på dette som dere kaller for en konspirasjonsteori.

 

Hun har i tillegg tilstått at hun er bifil:

http://oye.mybigflix.com/specials/Megan-Fox-admits-shes-bisexual/94606

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Dere tror på ALT SOM STATEN ELLER VERTEN KOMMER MED og tror at det de sier er 100% sant og at de er sperret for å lyve. Tenk om igjen!

Hmm... Hvem er det dette minner meg om nå igjen... Tror han het Tricell eller noe slikt?...

 

Det du sier om at det kan brukes på meg er feil for jeg er faktisk villig til å tro på dette som dere kaller for en konspirasjonsteori.

Ok, jeg skrev at det var en konspirasjonsteori, men jeg må visst moderere språkbruken min.

 

Det er fullstendig fri fantasi. Det er ikke verdig å bruke ordet teori, det er mer en konspirasjonhypotese.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...