Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Poenget er at hun er jente til det motsatte er bevist, ikke til det motsatte er påstått.

 

Jeg er enig i det du sier. Men jeg synes at jeg har kommet med noen sterke beviser.

Hva skal jeg gjøre med dette da? reise hjem til Megan Fox og spørre henne ansikt til ansikt? (insufficient funds).

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen andre? hvis vi ser på ting slik som du gjør, har jo lady gaga en penis. Sånn som jeg ser det, er det du som må motbevise det, og ikke jeg som må bevise det. (din trankegang)

Lenke til kommentar

Huff, dette er grunnen til at verden er careface til alt som virkelig betyr noe, sladder. Spar meg, nå går jeg å legger meg!

 

Du stikker pga du er tom for argumenter, hvis ikke så sitt ved PC'en og fortsett og diskuter!

 

Det ser ut som om det er Tricell (meg) VS hele diskusjon.no angående denne saken.

 

Et par ting som må ses nærmere på:

 

- Hvorfor anklage Megan Fox for å være gutt, hvis dette ikke stemmer?

- Triforce liker å spise mark.

 

- Hvorfor i pokker innrømme på flere videoer om at hun er mann?

- Det er en video, linket flere ganger og hun har en spøkefull tone.

 

- Hvorfor er det kun Megan Fox som anklages for dette og ingen andre?

-Er mange kjendiser som har fått dette ryktet, f.eks. lady gaga.

 

- Hvorfor automatisk tolke noe rart som en usann konspirasjonsteori?

-Hvorfor automatisk tolke noe rart som sant er vel heller spørsmålet man må stille.

 

- Wikipedia siden kan ha blitt redigert av noen som er ikke tror på dette.

-Selfølgelig, men nå er det heldigvis ikke sånn at wikipedia redigerer sidene etter alle tilfeldige rykter som ligger på internett.

 

 

 

Om Megan Fox er mann eller ikke kan jeg ikke svar deg på, det kan ingen her på forumet si med 100% sikkerhet, men de fleste finner det mest sannsynelig at hun er dame ettersom de fleste bevisene tilsier det.

 

"Det ser ut som om det er Tricell (meg) VS hele diskusjon.no angående denne saken." Var det ikke du som tidligere sa at flertallet hadde rett? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Bountyhunter(BF:V)' date='26. juli 2010 - 02:59' timestamp='1280105969' post='15983710']

 

"Det ser ut som om det er Tricell (meg) VS hele diskusjon.no angående denne saken." Var det ikke du som tidligere sa at flertallet hadde rett? ;)

 

Da mente jeg de fleste menneskene i omverdenen og ikke dere her på forumet.

 

Alle som leser tråden burde svare på undersøkelsen!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Bountyhunter(BF:V)' date='26. juli 2010 - 02:59' timestamp='1280105969' post='15983710']

 

"Det ser ut som om det er Tricell (meg) VS hele diskusjon.no angående denne saken." Var det ikke du som tidligere sa at flertallet hadde rett? ;)

 

Da mente jeg de fleste menneskene i omverdenen og ikke dere her på forumet.

Om du ikke er keen på å høre våre meninger, hvorfor tar du opp temaet her da? :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Bountyhunter(BF:V)' date='26. juli 2010 - 03:04' timestamp='1280106255' post='15983717']
Bountyhunter(BF:V)' date='26. juli 2010 - 02:59' timestamp='1280105969' post='15983710']

 

"Det ser ut som om det er Tricell (meg) VS hele diskusjon.no angående denne saken." Var det ikke du som tidligere sa at flertallet hadde rett? ;)

 

Da mente jeg de fleste menneskene i omverdenen og ikke dere her på forumet.

Om du ikke er keen på å høre våre meninger, hvorfor tar du opp temaet her da? :S

 

Du misforsto, jeg er interessert i å høre deres meninger, men det er mange mennesker i omverdenen som tror dette som jeg skriver om, selv om det er et flertall som er imot meg her på diskusjon.no

 

Husk at jeg er NØYTRAL angående dette temaet.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Bountyhunter(BF:V)' date='26. juli 2010 - 03:08' timestamp='1280106530' post='15983730']

Så du vil si flertallet i "omverdenen" tror på at Megan Fox er mann? :S

 

Herregud da...

 

EKSEMPEL

Verden har 6,8 milliarder mennesker, 3 milliarder mennesker vet at Megan Fox eksisterer, men 1 milliard mennesker kjenner til saken hvor 900 millioner tror hun er jente av disse mens 100 millioner er usikker eller tror hun er gutt.

 

Så ja 100 millioner mennesker er svært mange i omverdenen som tror på dette selv om de ikke er i flertall, og disse menneskene er spredt rundt på planeten i de forskjellige kontinentene.

 

Megan Fox og lady gaga er begge menn og Justin Bieber er en jente.

 

Og du er en fisk!

Lenke til kommentar

Okeey, gidder ikke lese gjennom alle sidene her, men herregud. Selvfølgelig er det du har linket til bare vrøvel. Hentet ut fra wikipedia;

 

"When she was 13 years old, Fox began modeling after winning several awards at the 1999 American Modeling and Talent Convention in Hilton Head, South Carolina.[15] Fox attended St. Lucie West Centennial High School...[8][9]"

 

Hadde hun faktisk vært en gutt som 13 åring, og dette var manlige modell bilder, så hadde disse bildene vært spredd over hele verden.

 

Og hun ble oppdratt strengt katolsk. Kjenner du litt til den religionen så hadde du visst at foreldrene hennes heller hadde adoptert hun bort istedet for å tillate (og ikke minst gi henne) en sex change operasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Okeey, gidder ikke lese gjennom alle sidene her, men herregud. Selvfølgelig er det du har linket til bare vrøvel. Hentet ut fra wikipedia;

 

"When she was 13 years old, Fox began modeling after winning several awards at the 1999 American Modeling and Talent Convention in Hilton Head, South Carolina.[15] Fox attended St. Lucie West Centennial High School...[8][9]"

 

Hadde hun faktisk vært en gutt som 13 åring, og dette var manlige modell bilder, så hadde disse bildene vært spredd over hele verden.

 

Og hun ble oppdratt strengt katolsk. Kjenner du litt til den religionen så hadde du visst at foreldrene hennes heller hadde adoptert hun bort istedet for å tillate (og ikke minst gi henne) en sex change operasjon.

 

LES ALLE INNLEGGENE FØR DU KOMMENTERER!

Hvem som helst som er imot dette kan gå inn å redigere på Wikipedia og derfor er Wikipedia nå ikke lojal lenger!

 

Jeg kan redigere på Wikipedia nå hvis du vil og da skal jeg redigere på ditt sitat derfra.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Var strengt talt derfor jeg tok med meg kildene til inlegget, altså de [8] og [9}.

 

Her er kildene mine;

# ^ a b c Jacobs, Alexandra (May 2010). "Bad Girl Good Good". Allure.

# ^ a b c d e f "Megan Fox". Elle. 2009-05-26. http://www.elle.com/Entertainment/Cover-Shoots/Megan-Fox2/Megan-Fox-Read-the-ELLE-Interview-with-Megan-Fox-June-2009. Retrieved 2009-06-12.

 

Stoler litt mer på de enn de gossip sidene du linker til som er værre en se og hør når det kommer til bullshit.

Lenke til kommentar

vær så snill å gjør det. så får du se hvordan wikipedia fungerer, og hvor mangen minutter det tar før noen har endret det tilbake igjen. du kan ikke endre så kjente wikisider uten å ha gode kilder. da vil den bare bli endret igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Var strengt talt derfor jeg tok med meg kildene til inlegget, altså de [8] og [9}.

 

Her er kildene mine;

# ^ a b c Jacobs, Alexandra (May 2010). "Bad Girl Good Good". Allure.

# ^ a b c d e f "Megan Fox". Elle. 2009-05-26. http://www.elle.com/Entertainment/Cover-Shoots/Megan-Fox2/Megan-Fox-Read-the-ELLE-Interview-with-Megan-Fox-June-2009. Retrieved 2009-06-12.

 

Stoler litt mer på de enn de gossip sidene du linker til som er værre en se og hør når det kommer til bullshit.

 

Hvilken side? jeg kan ikke se noe side for den eksisterer ikke...

Lenke til kommentar
Bountyhunter(BF:V)' date='26. juli 2010 - 03:08' timestamp='1280106530' post='15983730']

Så du vil si flertallet i "omverdenen" tror på at Megan Fox er mann? :S

 

Herregud da...

 

EKSEMPEL

Verden har 6,8 milliarder mennesker, 3 milliarder mennesker vet at Megan Fox eksisterer, men 1 milliard mennesker kjenner til saken hvor 900 millioner tror hun er jente av disse mens 100 millioner er usikker eller tror hun er gutt.

 

Så ja 100 millioner mennesker er svært mange i omverdenen som tror på dette selv om de ikke er i flertall, og disse menneskene er spredt rundt på planeten i de forskjellige kontinentene.

 

 

Var vel strengt tatt dette svaret jeg fisket etter :p

 

Så du sier at det er "mange" i "omverdenen" som mener hun er mann, men at alikevell så er flertallet i "omverdenen" enige om at hun er faktisk dame.

 

Tidligere skrev du:

"...det er mange mennesker i omverdenen som tror dette som jeg skriver om, selv om det er et flertall som er imot meg her på diskusjon.no"

 

Så diskusjon.no's medlemmer har altså samme oppfattning som omverdenen, dermed blir ditt argument om at "det er mange i omverdenen som mener det samme som meg" litt teit er du ikke enig?

 

Hensikt min med all denne kveruleringen er at du skal stoppe opp litt å se over det du har skrevet for det er mye som ikke henger på greip her.

 

At man finner 2-3linker og en video om noe på internet betyr ikke at det er sant, bruk din logiske sans.

 

Dette blir nok det siste innlegett fra meg. :)

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

vær så snill å gjør det. så får du se hvordan wikipedia fungerer, og hvor mangen minutter det tar før noen har endret det tilbake igjen. du kan ikke endre så kjente wikisider uten å ha gode kilder. da vil den bare bli endret igjen.

 

Megan Fox sin side på Engelsk Wikipedia er sperret for redigering, noe som forteller at noen har skrevet om dette før men Wikipedia har heller valgt å tro at det bare var tull. Så dermed så de på redigeringen som vandalisme. Det er den mest sannsynlige årsaken til at de har sperret siden, for Wikipedia har problemer med "vandalisme".

 

ATTER EN GANG JEG ER NØYTRAL I DENNE SAKEN, OG PRØVER Å AVDUKE SANNHETEN.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Sukk..

 

http://www.elle.com/Pop-Culture/Cover-Shoots/Megan-Fox2/Megan-Fox-Read-the-ELLE-Interview-with-Megan-Fox-June-2009

 

 

eller bare; http://www.google.no/search?q=megan+fox+American+Modeling+and+Talent+Convention+i&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

 

eller så kan du gå inn på hennes personlige hjemmeside og lese det der.

 

vær så snill å gjør det. så får du se hvordan wikipedia fungerer, og hvor mangen minutter det tar før noen har endret det tilbake igjen. du kan ikke endre så kjente wikisider uten å ha gode kilder. da vil den bare bli endret igjen.

 

Megan Fox sin side på Engelsk Wikipedia er sperret for redigering, noe som forteller at noen har skrevet om dette før men Wikipedia har heller valgt å tro at det bare var tull. Så dermed så de på redigeringen som vandalisme. Det er den mest sannsynlige årsaken til at de har sperret siden, for Wikipedia har problemer med "vandalisme".

 

Og med all logikk kan du vel da skjønne at absolutt alt innholdet på hennes wikipedia side, har blitt dobbelt sjekka opp mot kildereferansene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Stinker troll....

 

Stikk av!

 

Selvfølgelig vil hun prøve å skjule det og ikke skrive om det på hennes hjemmeside. Og i videoen så angret hun sikkert på uttalelsen sin i etterkant angående tilståelsen.

 

Tilståelse se dedikerte Youtube videoer:

http://www.youtube.com/results?search_query=megan+fox+is+confession&aq=f

 

Hun er en voksen kvinne, hvorfor i pokker skulle hun innrømme noe som var usant?

 

Edit: fjernet det som skulle slettes

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Hun er en voksen kvinne, hvorfor i pokker skulle hun innrømme noe som var usant?
Som tidligere sagt, oppmerksomhet.

 

Jeg kan ikke garantere at hun er jente, men inntil jeg finner noe mer overbevisene en en liten mindre gjennomtengt kommentar i et intervju tror jeg nok ikke noe på påstandene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...