Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å svare på alt det andre som er lagt frem?

 

On January 14, 2009 the satirical blog (and erstwhile tabloid) Weekly World News added insult to self-injury by fabricating a backstory to support a literal interpretation of Fox's own unfortunate words:

Det er selvsagt ikke en fabrikert historie på et satirisk nettsted. Det er den sanne historien. Det er manageren hennes som lekket den til en useriøs nettside fordi da ville ingen ta den seriøst og følgelig ikke tro på den. Hele greia er stor con for å dekke over sannheten ved å publisere den som en konspirasjonsteori.

But remember: That's just what they want you to think!

Men heldigvis så har vi smarte og observante mennesker der ute som ikke lar seg lure av slike enkle triks. Som trådstarter f.eks.

Og så må vi ikke glemme NASA-folka som faket månelandinga. De gikk også ut etterpå å innrømmet det på samme måte for at ingen skulle tro på dem. Det er jammen godt at vi har slike ærlige ildsjeler der ute som ikke lar seg lure av Den Store Løgnen.

 

Also: Loch Ness-monsteret er bare en coverstory. Sannheten er at 2pac og Elvis har sitt hemmelige undersjøiske hovedkvarter der. Sammen med jødene og George W. Bush så planlegger de å ta over jorda og grunnlegge en New World Order i desember 2012. Bare vent og se!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://weeklyworldnews.com/celebs/4783/megan-fox-is-a-man/

Skrevet av Reginald Cunningham den tredje. Hvilken andre artikler har han skrevet? SKal vi se:

 

Carna Bruni is immortal - Recent findings reveal that French First Lady Carla Bruni has been alive since at least the early Hellenic Period. Dr. Andrei Cyriakis has uncovered artifacts off the coast of Sicily dating back to 300 BC which bear an unmistakable resemblance to the model/singer.

 

SNOW-BAMA - President Obama held a bipartisan Health Care Summit yesterday. To keep opposing factions together he summoned the snow gods to bring a blizzard![/url]

 

Evan Bayh is an alien - Democrats were shocked yesterday when Evan Bayh announced he is retiring from the Senate, and that he is in fact an alien.

 

 

Hmm, jeg tror jeg skal stole på artikkelforfatteren sånn helt uten grunn, jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hva med å svare på alt det andre som er lagt frem?

 

On January 14, 2009 the satirical blog (and erstwhile tabloid) Weekly World News added insult to self-injury by fabricating a backstory to support a literal interpretation of Fox's own unfortunate words:

Det er selvsagt ikke en fabrikert historie på et satirisk nettsted. Det er den sanne historien. Det er manageren hennes som lekket den til en useriøs nettside fordi da ville ingen ta den seriøst og følgelig ikke tro på den. Hele greia er stor con for å dekke over sannheten ved å publisere den som en konspirasjonsteori.

But remember: That's just what they want you to think!

Men heldigvis så har vi smarte og observante mennesker der ute som ikke lar seg lure av slike enkle triks. Som trådstarter f.eks.

Og så må vi ikke glemme NASA-folka som faket månelandinga. De gikk også ut etterpå å innrømmet det på samme måte for at ingen skulle tro på dem. Det er jammen godt at vi har slike ærlige ildsjeler der ute som ikke lar seg lure av Den Store Løgnen.

 

Also: Loch Ness-monsteret er bare en coverstory. Sannheten er at 2pac og Elvis har sitt hemmelige undersjøiske hovedkvarter der. Sammen med jødene og George W. Bush så planlegger de å ta over jorda og grunnlegge en New World Order i desember 2012. Bare vent og se!

 

Du må også tro på AREA 51 og Ground Zero (World Trade Center).

 

Men hva med denne:

LOS ANGELES, CA – The internet has been abuzz since this Sunday’s Golden Globes ceremony, where Megan Fox jokingly remarked that she looked like a man.

 

When interviewed on the red carpet, she said “I look like Alan Alda in drag. I’m a tranny. I’m a man.”

 

At the time, reporters passed it off as a jovial attempt to cover for her nerves.

 

However, today she has cleared the air and officially reported: she’s really a man.

 

Megan Fox was born Mitchell Reed Fox in Rockwood, Tennessee. From an early age, Mitchell showed an interest in both performing and women’s clothing. When having a preacher lay hands on him did not ‘cure’ him of these interests, his parents simply put him on the pageant circuit.

 

Det er rett og slett mitt ord mot deres ord!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

 

Men hva med denne:

LOS ANGELES, CA – The internet has been abuzz since this Sunday’s Golden Globes ceremony, where Megan Fox jokingly remarked that she looked like a man.

*snip*

SATIRISK nettside. Har du en ordbok? Slå opp ordet "satire" og sjekk hva det betyr.

I tilfelle du ikke har en ordbok:

http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&hs=Uq1&rls=org.mozilla:en-US:official&defl=en&q=define:satire

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det stemmer at det er et sitat, men jeg reagerer på denne setningen i sitatet: "However, today she has cleared the air and officially reported: she’s really a man." Hvorfor skulle de komme med en slik påstand ut i fra ingenting de må jo ha kilder.

 

De bare unnskylder det som en SATIRE! Det er nok usant i virkeligheten at det er en satire.

 

Du hadde vist problemer med å finne en ordentlig definisjon av satire: http://no.wikipedia.org/wiki/Satire

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Det stemmer at det er et sitat, men jeg reagerer på denne setningen i sitatet: "However, today she has cleared the air and officially reported: she’s really a man." Hvorfor skulle de komme med en slik påstand ut i fra ingenting de må jo ha kilder.

De bruker de samme kildene som denne storyen fra en annen side:

http://www.theonion.com/video/jennifer-aniston-adopts-33yearold-boyfriend-from-a,17768/

 

De bare unnskylder det som en SATIRE! Det er nok usant i virkeligheten at det er en satire.

Det var jo det jeg skrev i stad.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det stemmer at det er et sitat, men jeg reagerer på denne setningen i sitatet: "However, today she has cleared the air and officially reported: she’s really a man." Hvorfor skulle de komme med en slik påstand ut i fra ingenting de må jo ha kilder.

De bruker de samme kildene som denne storyen fra en annen side:

http://www.theonion.com/video/jennifer-aniston-adopts-33yearold-boyfriend-from-a,17768/

 

De bare unnskylder det som en SATIRE! Det er nok usant i virkeligheten at det er en satire.

Det var jo det jeg skrev i stad.

 

Nok en side som ikke eksisterer.

Lenke til kommentar

Nok en side som ikke eksisterer.

Beklager. Forumprogramvaren har problemer med direktinnlimede lenker som inneholder komma. Men denne lenken skal fungere: Trykk her!

 

 

ELLER! Kanskje det er en hemmelig konspirasjon som Invison Power Boards står bak i sammarbeid med Megan Fox for ikke å la meg vise deg lenkene mine. That makes sense.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Joda, det er bare litt dårlig linking fra forumets side.

Prøv denne linken.

 

Hva i pokker har en adopsjons video med saken å gjøre!

 

Det er jo faen meg den samme videoen!!!

 

Innholdet er HELT urelevant for denne saken, adoptere en neger fra Afrika?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er NØYTRAL i denne saken men flere slike usaklige videoer og påstander fører til at jeg blir POSITIV til dette.

 

Hvor er forbindelsen i videoen til denne diskusjonen?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvor blir det av bildene og videoene du sa skulle komme i løpet av dagen?

 

Det var bare bilder som var aktuell for opplasting til forumet. Bare vent og se så skal det komme 2-3 stk.

 

Hvilken som helst video blant 1 milliard videoer har satire, halleluja det beviser alt i denne diskusjonen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har aldri lovet bilder av Megan Fox som gutt, men jeg kan gi dere 2-3 bilder som har mannlige fellestrekk.

 

Etter et utbredt automatisk søk på Internet har jeg funnet 4 bilder med klare "mannlige fellestrekk"

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...