Gå til innhold

Er Megan Fox virkelig en mann?


Gjest Slettet+56132

  

167 stemmer

  1. 1. Tror du at Megan Fox er en mann?

    • Jeg tror hun er jente
      81
    • Jeg tror hun er gutt
      10
    • Megan Fox er en transvestitt
      9
    • Simpel konspirasjons teori
      62
    • Usikker på kjønn
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

En wikiadmin rettet opp tullet. Hold dere for gode til slikt.

 

Du har delvis rett, først var original artikkel der så redigerte jeg den til feil, men så ble den redigert av en "bidragsiver" til original versjon så redigerte jeg den tilbake til tullete versjon, men så kom administrator og rettet den opp igjen og sendte meg en warning om å bli sperret ute.

 

Så det er en sannsynlighet for at det var en på forumet som rettet den førstegangen?

Lenke til kommentar
Denne diskusjonen er ikke over, tråden overvåkes 24/7. Men jeg vil vente til side 10 er i orden før jeg fortsetter og jeg har ett par argumenter på lager som jeg skal bombardere dere med.

I mellomtiden kan du svare på hva som helt konkret er mannlig ved bildene du la ut. Du er ikke avhengig av side 10 for å svare på et såpass enkelt spørsmål, i og med at det ble stilt før side 10.

 

Se side 7 på innlegg 134 og 137 der har jeg svart på hva som var maskuline kjennetegn som ikke tilhører en kvinne.

Det var nettopp det du ikke gjorde. "Mannlig hake", "mannlig form" og "mannlige tomler" gir ingen mening. Jeg spurte om hva, helt konkret, du mener med "mannlig".

 

Det eneste du nevnte var "ru hake", men jeg kan ikke se noen uvanlig ru hake på det bildet. Hva mener du med "ru"?

Lenke til kommentar

Jeg må dessverre be om kilder på at dere/verden anser WeeklyWorldNews som en useriøs side!

Ellers vil jeg automatisk tolke det som om at det er deres PERSONLIGE mening om den siden noe som er irrelevant for meg for jeg vil avduke sannheten. Og sidens troverdighet forblir den samme (høy).

Hvorfor mener du siden har høy troverdighet? Har du lest noen av artiklene der? De er åpenbart ment satirisk. F.eks. denne:

 

http://weeklyworldnews.com/headlines/19826/paul-mccartney-at-white-house-lennon-appears/

 

"At the end of the performance, the crowd witnessed a miracle when the ghost of John Lennon stepped onto the stage."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...