Gå til innhold

West Ham United - The Academy of Football - Farewell Boleyn


Maefteda

Anbefalte innlegg

Ligger under 2-0 til pause mot Burnley. Reading cruiser mot seier med 2-1* hittil mot Blackpool. Om dette står seg er vi 5 poeng bak Reading, selv med 1 kamp i bakhånd. Med tanke på formen vår vs formen deres er det skremmende. Ser ut til at vi må ut i play-off som forrige gang vi var nede. Jeg tviler på at vi klarer opprykket om det skulle skje.

 

Spørs om vi fortjener noe opprykk uansett. Dette er karma for at vi kastet bort de gamle verdiene våre og satset alt på Sam Allardyce. Bare se på hvor ufattelig kjedelig vi stiller idag:

 

Green

O'Brien - Faye - Collins - McCartney

Tomkins - Noble

O'Neil - Nolan - Taylor

Cole

 

Gråeste startellever noensinne. Stoke har i alle fall Etheringthon og Pennant. Aner ikke hva konsekvensene vil bli dersom vi ikke rykker opp i år. Å ha Di Canio/Tony Carr som managere med unge sultne spillere ser uansett mer spennende ut enn det møkkalaget der med 20% poessesion.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde ikke dagen idag. Spilte mye bedre enn Reading, men hadde noen håpløse feil som endte i mål imot, 2 av dem rett før pause, som ødela mye av matchen. Det ser ikke ut til at det blir direkte opprykk, og at vi må som vanlig til play-off. Det som er verst med det er at Reading rykker garantert opp. Møkkaklubb. Begynner å bli så lei Allardyce og alle wannabe PL-spillerne våre, at jeg nesten ikke bryr meg om vi rykker opp mer. Kommer ann på den økonomiske situasjonen vår da, men akkurat nå virker det mer fristende å kjempe om play-off plass neste år, enn å rykke ned fra PL neste år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke troa akkurat nå. Så det igjen mot Birmingham i helgen. Vi klarer ikke å prestere mot de beste lagene på Upton Park. Heldigvis er play-off finalen på Wembley. Om vi rykker opp eller ikke kommer ann på hvem vi møter. Får vi Blackpool tror jeg vi skal klare det, siden vi har overkjørt dem i 2 kamper i år. Birmingham som alltid er buzzkill for oss derimot, tror jeg ville blitt for sterke.

 

Er mer bekymret for at Big Sam beholder jobben dersom vi ikke går opp. Det sa i alle fall Kaeren Brady(Vice-Chairman) for 1 uke siden. Mister nok en god del spillere også, uten at det er verdens ende.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Maynard putta 3-0 til slutt. Herlig. Da er det bare Wembley igjen. Om vi møter Blackpool eller Birmingham bestemmes på Onsdag. Vi har et mye bedre tak på Blackpool, men tror de kan bli vanskelige med så mange tangerines og Holloway med 1 kamp igjen for å nå PL.

 

Play-off finalen spilles Søndag 19 Mai. Samme dag som CL-finalen altså. Blir flott oppvarming det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Litt transfer-nytt.

 

Robert Green skal ha sagt nei til siste kontraktstilbud fra West Ham, det betyr at han går på bosman og vi må ha ny førstekeeper for første gang siden 2006. Ikke uventet er Jussi Jaaskelainen og Paul Robinson nevnt som kandidater. Begge har spilt for Big Sam før. Førstenevnte skal være mest aktuell på en 2 års kontrakt, og er den jeg mest foretrekker også.

 

Kieran Richardson og George McCartney kommer ganske sikkert fra Sunderland begge to. Har vært lenge rykter om El-Mohamady også, men de har kjølnet litt. Craig Gordon har også vært nevnt i keeper-diskusjonen forøvrig.

 

Det er fortsatt et ønske om en drømmeretur med Joe Cole tilbake i klubben, men det sees på som lite sannsynlig fra Coles side. Kommer nok litt ann på hva slags beskjed han får av kommende manager i Liverpool(Rodgers?). Hva neste manager i Chelsea tenker om Benayoun kan også påvirke vår mulighet til å få han. Jeg sier ja takk til begge to, men ser det som mest sannsynlig at vi får 1 av dem.

 

Yakubu skal visstnok bli klar i løpet av en uke. Prisen skal ligge på bare 1,2 millioner pund. Ikke verst for en som putta 17 mål i PL ifjor. Prisen vil bli langt høyere for våre største transfer ønske; Wilfried Zaha. Der skal prisen ligge på nærmere £8 millioner, men det skal være muligheter for å presse denne ned, spesielt med Sam Baldock i bytte, en spiller Palace skal være veldig interessert i.

 

Fortsatt en 3-4 spillere som mangler dersom vi kjøper inn de nevnte.

Lenke til kommentar

Yakubu skal visstnok bli klar i løpet av en uke. Prisen skal ligge på bare 1,2 millioner pund. Ikke verst for en som putta 17 mål i PL ifjor.

 

Det er et scoop om dere får han til den prisen. Regner med han har en klausul i kontrakten sin, at det er derfor han blir så billig, for han har jo egentlig 2 år igjen. Skulle gjerne hatt han med i Championship, men skjønner godt at han ikke vil bli med ned. Og jeg unner han også å spille videre i PL. En av få spillere som ihvertfall prøvde å vinne kamper med Blackburn. Og det var ingen enkel jobb han hadde heller, å spille ensom spiss der midtbanen sjelden hjalp til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ryktebørs:

 

Jussi Jaaskelainen (Medisinsk test)

Paul Robinson (Interesse, selv med Jussi på plass)

Christopher Samba (Ikke vendt seg til Russland, interesse, men kan bli vanskelig p.g.a pris)

Johan Djourou (Interesse)

Roger Johnson (Interesse)

Scott Dann (Interesse)

Nathan Mabi Mavila (16 år gammelt venstreback-talent. Klar for klubben)

George McCartney (Så og si klar)

Kieran Richardson (Så og si klar)

Ahmed Elmohamady (Ingen sannhet i ryktene)

Michael Kightly (Interesse)

Claudio Yacob (Interesse)

Mohamed Diame (Interesse, men han har valgt en annen klubb)

Yossi Benayoun (Forsvinner fra Chelsea mest sannsynlig, Ajax og West Ham alternativer)

Wilfried Zaha (Interesse fra West Ham, Villa, Wigan ++. West Ham favoritt)

Joe Cole (Er med i planene til Rodgers i Pool)

Yakubu (Bud godtatt, Yakubu aventer med tilbud fra Kina)

Kenwyne Jones (Bud på 3 mill sendt inn. Blir ikke kjøpt om vi får Yakubu)

Joselu (Bud på £5 mill til RM. Final offer)

Nicolas Anelka (Pågående diskusjoner med klubben hans i Kina, lån som står om penger)

Romelu Lukaku (Skal snakkes om låneavtale når Chelsea får ny manager)

Demba Ba (Nevnt et par ganger. Lite sannsynlig)

Grant Holt (Et par bud sendt inn, god del under prisen Norwich spør om på £6 mill)

Lenke til kommentar

Synd med Robert Green! Han har vært en fantastisk mann for West Ham. Kunne ønske han hadde holdt seg her, men på en annen side, han er en fantastisk god keeper, han får nok tilbud som er vanskelig å avslå!

 

Håper dog at Vaz Te og Maynard holder seg til klubben en stund :) Det blir en spennende tid for West Ham nå!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ryktebørs:

 

Mohamed Diame (Interesse, men han har valgt en annen klubb)

 

Elsker denne tråden. Går alltid motsatt. Diame er klar for West Ham, og det er en kjempesignering. 25 år, god erfaring i PL, og stort potensial.

 

Nå skal visstnok Grant Holt være neste mann. Får satse på at tråden gjør jobben igjen og hindrer dette i å skje. Litt for gammel og risikabel for min del. Flere spisser som har hatt 1 godt år i PL før de forsvinner helt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...