Gå til innhold

Støtte for Tapatalk her på forumet?


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Fortsatt ønske om Tapatalk støtte. Synes mobilsidene er knotete. Er det helt uaktuelt?

 

Ja.

 

Vi venter på en oppgradering til IPS 4. Ett responsivt utseende er noe vi føler vil kunne oppfylle behovet like bra. Hva er fordelene ved Tapatalk som veier tungt for deg i dag?

Lenke til kommentar

Det beste hadde vært å ikke trenge en app, men heller ha et moderne og responsivt design som tilpasser seg, noe sidene delvis gjør nå, men når jeg skal inn på forumer så synes jeg det er alt for simpelt. Klikker jeg feks på forumet Data, kommer det bare opp underkategorier. Det hadde vært veldig kjekt med mer, som siste aktive tråder som i fullversjonen, bare mer tilpasset mobil.

 

Fordelene med Tapatalk-appen er pushmeldinger, og at alt blir samlet på ett sted, men jeg liker enda bedre tanken på skikkelig responsivt design.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har ingenting med denne avgjørelsen å gjøre, så selv om det står «Administrator» under navnet mitt reflekterer dette innlegget kun min personlige mening.

Tapatalk har flere ganger introdusert nye funksjoner og endringer uten forvarsel, og ved et par anledninger har de dessverre vært trege med å informere om alvorlige sikkerhetshull. Det som derimot er spikeren i kista for min del er at med mindre man betaler kan man ikke skru av at bilder lastet opp gjennom appen lagres hos Tapatalk, ikke hos forumet. Jeg kan ikke se for meg at forumets eiere ønsker at forumet skal være avhengig av en ekstern tjeneste som Tapatalk, eller at bildene dere, brukerne, laster opp blir spredt på ulike tjenester dere ikke selv har kontroll på. Det at dere selv laster opp bilder andre steder er selvsagt helt greit, men når dere laster opp via forumet skal bildene lagres her.

IPS 4 vil ut av boksen fungere mye bedre på mobiltelefoner og nettbrett (og alle andre mindre enheter) enn dagens forum gjør. Det eneste man da «mangler» er pushvarsler, men dette kan løses på andre måter (f.eks. e-postvarsling).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...