Gå til innhold

Kamptråd - Nederland vs Spania (FINALE)


Latias

VM  

115 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er hvertfall ikke glad i denne spillestilen som Del Bosque kjører på med. Føler det dreper noe av gleden når man vet hva disse spillerne sitter inne med av offensiv fotball.

 

Nederland er et kapittel for seg selv. Skjønner ikke hvordan folk kan like det laget der. Van Bommel, De Jong, Robben, Boulahrouz m.fl. Skulle vel ha hatt to røde allerede. At van Bommel ikke har blitt utvist i dette mesterskapet er rett og slett utrolig. Glemmer heller ikke for fire år siden, da Boulahrouz prøvde å kveste Ronaldo før det var spilt to minutter, for å sette han ut av kampen.

 

Godt maskineri, men skal egentlig ikke på papiret ha en sjanse her. Men når Hellas kan vinne et EM-gull så er det ingen som hadde hevet øyenbrynene en gang ved en evt. Oranje-seier. Jeg sammenligner selvsagt ikke Hellas med Nederland, da det er klasseforskjell, men greit å bruke det som en illustrasjon på hva jeg mener.

Mulig spanjolene burde utnyttet sjansene bedre. Men de har imponert meg, om ikke annet når det gjelder ferdighetene. Blir jo vanskelig å spille særlig pent mot et lag som Nederland. Ser ut som de prøver å svare med samme mynt.

 

Enig i at det ikke hadde vært spesielt overraskende om Nederland skulle vinne.

Lenke til kommentar

Hevn er kort. Enkelt og greit. Bommel tok han hardt, men er ingen regler mot det så lenge man gjør det lovlig...... <---- Fantastisk selvsagthet igrunn :)

 

Misforstå meg rett, Van Bommel er en dritt, og støtter Iniesta, men det kvalifiserer til kort.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...