Gå til innhold

Når kommer HTC Desire igjen på lager


Anbefalte innlegg

Dette var interessant! Venter selv på telefon fra Netcom, men den vil ikke komme på lager før 24 august. Kan jeg bryte avtalen jeg har dannet med dem? Kjøpte med 12 månederes bindetid.

 

Og hvordan fungerer det med angrerett. Gjelder angreretten fra jeg bestilte telefonen, siden abbonementet da ble opprettet. Eller gjelder det fra jeg mottar pakken med simkort og telefon?

Endret av BigMomma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg bekreftelse at telefonen sendes i dag, og at jeg skal få den i løpet av noen dager.:dribble: Nå må jeg bare få fikset at abbonomentet flyttes over til Telenor nå, istedenfor den 20.august.

 

Darn.. Blir overført den 17.Aug.. Da får jeg ikke brukt telefonen så mye før den tid.

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar

Da fikk jeg bekreftelse at telefonen sendes i dag, og at jeg skal få den i løpet av noen dager.:dribble:

 

Hmm, jeg bestilte 14. juli og har ikke hørt noe, ting tyder på at det ikke er noen rekkefølge etter bestillingstid ihvertfall?

Men de har vel fått inn nok til å sende til de fleste så da er det vel kanskje ok..

Lenke til kommentar

Lol. dreit meg ut som faen her om dagen, hadde bestilt fra telenor og elkjop.no, fikk sendingsbekreftelse av elkjop på søndag. Men på mandag fikk jeg meldingen om at telefonen likevel!?!?!?! ikke var på lager, og ny ubekreftet leveringsdato. Men søndag kveld hadde jeg jo avbestilt telenor bestillingen ettersom elkjop hadde sendt den.

 

FML!

 

Bestilte fra telenor igjen ikveld da de hadde 100+ på lager, og hadde jævlig tur da de sendte den to timer senere ut av lageret.

Lenke til kommentar

Hehe, jøss, rart de andre ikke har fått like mange da. Bestilte fra netcom 24 juni, men avbestilte og bestilte fra telenor 14 juli da de påsto de hadde bekreftet levering 16, som ikke skjedde, men nå fikk jeg sendingsbekreftelse halv ti i dag(overtid?) hehe, så det er ålreit :D

 

(noen som bestilte rundt 24 juni fra netcom som har fått sin enda?)

Endret av SimenX
Lenke til kommentar

Var innom Expert på Stoa i Arendal og til min store overraskelse så hadde de noen på lager. Aberet er at den er telenor låst.

 

Telenor låser telefonen opp hvis man beholder bindingstiden.

 

Hei Har selv en desire liggend å vente i posten,men ka er fordelen med att den ikkje er låst i telenor,abbonemanget er jo ok!!

Lenke til kommentar

Var innom Expert på Stoa i Arendal og til min store overraskelse så hadde de noen på lager. Aberet er at den er telenor låst.

 

Telenor låser telefonen opp hvis man beholder bindingstiden.

 

Hei Har selv en desire liggend å vente i posten,men ka er fordelen med att den ikkje er låst i telenor,abbonemanget er jo ok!!

 

Abbonomanget er ikke OK, Jeg bestilte min med Super abbonomanget, og det er slettes ikke billig i forhold til abbonomanget jeg har, Onecall Faktura.

 

Telenor super:

 

- Månedspris: 59kr (irrelevant med tanke på at jeg kjøpte det med mobil).

- 1kr p/min + 90 øre i oppstart.

- SMS 70 øre.

- 12,5/mb, men telenor har en "maks 10 kr/dag" greie som er ganske praktisk.

 

 

Onecal Faktura:

 

- Månedspris: 0kr

- 120 min gratis vær måned, etter 120 min, 65 øre. Oppstart 60 øre.

- 90 gratis sms, derreter 40 øre/sms

- 1 kr/mb, noe som må være den billigste prisen på datatrafikk jeg har sett.

 

Her ser du at til og med etter de gratis minuttene og smsene jeg får av onecal er det way billigere en Telenor Super.

 

Ble litt rotete her, men håper dere skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar

Så det er plent umulig å få tak i en HTC desire som ikke er låst til verken telenor eller netcom? Expert nekter å selge meg en som ikke er telenor-låst, og venter på at de skal få inn på elkjøp.

Problemet er bare at jeg drar til USA iløpet av måneden og blir borte i et år, så da kan jeg ikke ha en som er låst. Finns det en nettbutikk som kan selge meg den ulåst? hvis ikke får jeg vel bare vente til jeg er over dammen...

Lenke til kommentar

Var innom Expert på Stoa i Arendal og til min store overraskelse så hadde de noen på lager. Aberet er at den er telenor låst.

 

Telenor låser telefonen opp hvis man beholder bindingstiden.

 

Hei Har selv en desire liggend å vente i posten,men ka er fordelen med att den ikkje er låst i telenor,abbonemanget er jo ok!!

 

Abbonomanget er ikke OK, Jeg bestilte min med Super abbonomanget, og det er slettes ikke billig i forhold til abbonomanget jeg har, Onecall Faktura.

 

Telenor super:

 

- Månedspris: 59kr (irrelevant med tanke på at jeg kjøpte det med mobil).

- 1kr p/min + 90 øre i oppstart.

- SMS 70 øre.

- 12,5/mb, men telenor har en "maks 10 kr/dag" greie som er ganske praktisk.

 

 

Onecal Faktura:

 

- Månedspris: 0kr

- 120 min gratis vær måned, etter 120 min, 65 øre. Oppstart 60 øre.

- 90 gratis sms, derreter 40 øre/sms

- 1 kr/mb, noe som må være den billigste prisen på datatrafikk jeg har sett.

 

Her ser du at til og med etter de gratis minuttene og smsene jeg får av onecal er det way billigere en Telenor Super.

 

Ble litt rotete her, men håper dere skjønner hva jeg mener :)

 

Ok forstår,eg trudde det hadde noe med mulighetene til div apps osv, men kan e ne låse opp og betale bare abonemanget til telenor så kan en jo og bruke en annen leverandør,(annet sim kort) men det fylte jo og med 1000 sms /mms og det spørst vel ikkje om en ikkje burde fått dei godskrevet eller forlenget dato ,da tlf ikkje ble levert slik som lovet på dato.

Men synes generelt att datatrafikk er alt fordyrt,da dette er fremtida.

 

Inlegget hører vel kansje inn i denne posten ,men det er vel litt relevant for hhva en kjøper.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg telenorlåst desire. Da kan jeg ringe telenor og få den låst opp så bytte til onecall? Da forsetter jeg å betale 59kr ( har super jeg også) + onecall abo. right?

 

For sikkert 10. gang, JA!

Har du binding, får du koden uten å betale for den. Dersom du har kjøpt en mobiltelefon uten binding, men som er operatørlåst, må du betale et gebyr hvis du skal ha koden før det har gått 12 måneder siden kjøpet.

 

Hent operatørlåskoden

 

Ring kundeservice på 09000 hvis koden ikke er tilgjengelig, da vil du få tilsendt koden på e-post, faks eller brev.

Kopiert fra telenor sine sider.

 

Update: Linken på nettsiden funker kun for de som har hatt mobilen i 12 måneder. For å få kode må du ringe 09000 og oppgi IMEI nummeret. Da får du opperatørlåskoden tilsendt på mail. Det funker, jeg har prøvd.

 

Update2: Det funket knirkefritt å låse opp telefonen. Har den nå kjørende med onecall. ANbefales å bruke denne metoden!

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...