Gå til innhold

Når kommer HTC Desire igjen på lager


Anbefalte innlegg

Jeg hadde egentlig bestemt meg for HTC Desire, vi har en firma avtale med Klart Svar i Arendal, og de har selvsagt ikke denne mobilen på lager, og kan heller ikke svare sikkert på når den kommer på lager, alt fra midten av Juli til midten av August sies det... importøren sies å ha 5000 eks i bestilling..

 

Noen som vet noe om når den kommer, jeg gidder ikke vente helt til midten av August..

 

 

kikket på HTC Legend som de hadde på lager, men syntes ikke den var fin rett og slett... Samsung Galaxy er et alternativ men er dyrere og virker billigere...

 

Telefonen skal egentlig mest brukes til gøy og internett

 

Nen som kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde de hatt telefonen hos "vår" forhandler hadde jeg kjøpt den med en gang.... om jeg kanskje må vente helt til August må jeg finne en annen telefon... aner ikke hvilke...

Ser at de har telefonen en rekke andre steder på nett...

Lenke til kommentar

Har en bestilling liggende inne hos Netcom, så jeg håper HTC får ut fingeren :(

 

Hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra en nettbutikk i UK jeg har brukt tidligere, men de var tom for NO-versjonen, selv om de hadde 50+ av UK-versjonen. Triste greier.

Lenke til kommentar

Har en bestilling liggende inne hos Netcom, så jeg håper HTC får ut fingeren :(

 

Hadde i utgangspunktet tenkt å bestille fra en nettbutikk i UK jeg har brukt tidligere, men de var tom for NO-versjonen, selv om de hadde 50+ av UK-versjonen. Triste greier.

 

Netcom, eller Moobi som leverer telefonene for de skulle vistnok få inn et parti denne uka. Venter selv på en derfra. Håper bare ikke at altfor mange har bestilt slik at jeg ikke får.

Lenke til kommentar

ubekreftet leveringsdato er nå satt til 8/7... da har de den dagen etter.. jeg venter litt til...

 

Er det en leveringsadresse du har fått av Moobi eller Netcom? For netcoms ubekreftete dato er 24/08.

 

Og BTW, tilbudet er endret. Telefonen selges ikke lengre uten operatørlås :)

Lenke til kommentar

Vel, nå har plutselig telenor 17 på lager... Ikke vet jeg hvorfor, men Telenor har ikke noe interessant abo når det kommer til datatrafikk, det billigste ubegrensa de kan skilte med koster 1099,-/mnd med telefon, ellers er det 500MB eller 1000MB for 99,- og så betale en hel haug per MB (på grensen til at en låt streama på Spotify koster deg rundt 20+ kroner). Irriterer meg at NetCom har den seneste antatte leveringstiden.

Lenke til kommentar

Bestilte denne i dag:

 

http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=HTCBRAVOTelenor.no&aboId=527

 

Men jeg er sannelig ikke sikker på om de faktisk har den på lager, da prisguiden sier de ikke har. Hva er mest troverdig? Telenor/Djuice skriver at de har 5 på lager, mens prisguide sier ingen.

 

Telefonen var også veldig billig, 2999 ,- :)

 

Vis de ikke har desire inne, så blir det legend eller hd2. Hvem er i såfall best av de to alternativene?

Lenke til kommentar

Telenor fikk inn 50+ i dag. Det er nå nede i 5. Regner med de har en god del bestillinger inne, jeg bestilte hvertfall på onsdag og har ikke fått mail om at de har sendt min. Får håpe de får inn flere kjapt. Synes 2807 kroner for Desire er bra billig, får operatørlåskoden gratis siden abonnementet har bindingstid, så bruker abonnementet jeg hadde på min gamle telefon :)

Lenke til kommentar

Bestilte Desire fra telenor litt over klokka 14. Da hadde de 5 igjen, og jeg snakka med flere på suppert der (på grunn av noen små problemer) og vær gang fikk jeg bekrefta at de hadde 5 stykekr på lager, og jeg var GARRANTERT å få en av de 5. Blir ganske sur hvis de har løyet meg opp i ansiktet og jeg ikke er en av de 5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...