Gå til innhold

Når kommer HTC Desire igjen på lager


Anbefalte innlegg

Bestilte min Desire fra Tele2 24. juni. 13. juli kom det en sms fra posten om pakke fra tele2. Forstod ingenting i og med at det stod og fortsatt står ubekreftet levering på nettsidene deres. Hvor de har spadd opp en Desire aner jeg ikke, men jeg er i alle fall strålende fornøyd :D

 

Jeg hadde ikke vært strålende fornøyd etter å ha ventet i nesten tre uker ?

 

Grunnen til at det står at leveringstiden er ubekreftet er vel fordi ordrene ikke skal hope seg opp før de har fått sendt ut til de som har bestilt fra før.

Endret av N.N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte min Desire fra Tele2 24. juni. 13. juli kom det en sms fra posten om pakke fra tele2. Forstod ingenting i og med at det stod og fortsatt står ubekreftet levering på nettsidene deres. Hvor de har spadd opp en Desire aner jeg ikke, men jeg er i alle fall strålende fornøyd :D

 

Jeg hadde ikke vært strålende fornøyd etter å ha ventet i nesten tre uker ?

 

Grunnen til at det står at leveringstiden er ubekreftet er vel fordi ordrene ikke skal hope seg opp før de har fått sendt ut til de som har bestilt fra før.

 

Normalt sett er ikke jeg heller veldig fornøyd med å vente flere uker etter å ha bestilt en vare, men i dette tilfellet er jeg veldig fornøyd over å ha fått telefonen nå, når "hele Norge" er utsolgt.

 

Etter det jeg har lest har htc store problemer med å få skjermer til telefonene sine og nettopp derfor trodde jeg at jeg måtte vente lenge før den kom.

Lenke til kommentar

Bestilte min Desire fra Tele2 24. juni. 13. juli kom det en sms fra posten om pakke fra tele2.

 

Da var ihvertfall Tele2 raskere enn Netcom, siden jeg bestilte samm datoen som deg der og enda ikke har hørt noe... ;-(

 

Gratulerer som vinner av HTC Desire lotteriet! ;-)

 

Håper det er verdt ventingen...

Lenke til kommentar
Hei!

 

Takk for din henvendelse til vår nettbutikk.

 

Det stemmer at denne har en bekreftet status på lager 15.07, så orderen din vil bli sendt ut fortløpende.

Du vil få en e-post som bekrefter at denne er sendt med sporingsnummer fra posten så fort den er ute av lageret vårt, der kan se når posten forventer at denne skal være på postkontoret ditt.

 

Godt at du endelig fikk mobilen din!

Jeg fikk denne mailen fra kundeservice i dag. Vil tro at det er et vanlig svar på slike spørsmål. Ser nå at det står ubekreftet 22/7 på telenor.no.

Lenke til kommentar

Bestilte Desire på elkjop.no den 12. juli, og fikk hentelapp i posten i dag! *smile*

Litt skeptisk da avsenderadressen er Jönkjöping, Sverige... Har ingen planer om å betale toll for en mobil kjøpt i Norge... Venter bare på at regnet skal gi seg nå:)

Lenke til kommentar

Fikk samme svar som deg i dag N.N.

Så jeg avbestilte hos Telenor, gikk i Telekiosken og fikk HTC Desire til 2500kr med super abo.

Synes det er helt greit å betale 400kr ekstra og få den med en gang, i stede for å vente på at Telenor gjør meg forvirra med lagerstatus.

Lenke til kommentar

... gikk i Telekiosken og fikk HTC Desire til 2500kr med super abo.

 

Da snakker du om butikkprisen bare?

Og ikke totalpris kontant + abbo. de første 12 mnd (altså. "Totalpris 1 år") ikke sant?

 

Prisen jeg skulle betale hos Netcom var 990,- kontant + 129,- x 12mnd = 2547,- totalpris 1 år.

 

I telebutikken fikk jeg tilbud med Djuice Phone som ble 3800,- ++ eller noe lignende første året om jeg ikke husker feil (i tillegg til at de ikke hadde den på lager da de heller ;)

 

Om det fortsatt er prisen, må man ut med ca 1250 for å slippe å vente... det er jo ca 50% dyrere... som er litt i overkant syntes jeg *sukk*

Endret av TheTiger74
Lenke til kommentar

Fikk samme svar som deg i dag N.N.

Så jeg avbestilte hos Telenor, gikk i Telekiosken og fikk HTC Desire til 2500kr med super abo.

Synes det er helt greit å betale 400kr ekstra og få den med en gang, i stede for å vente på at Telenor gjør meg forvirra med lagerstatus.

 

Prisen ble da 2500 + 59*12 = ~3220 kr?

 

Jeg venter heller en uke ekstra enn å betale 400 kr mere, men det har vel noe å si med at jeg egentlig har strekt meg noen hundre kroner fra før av.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Bestilte min Desire fra Tele2 24. juni. 13. juli kom det en sms fra posten om pakke fra tele2. Forstod ingenting i og med at det stod og fortsatt står ubekreftet levering på nettsidene deres. Hvor de har spadd opp en Desire aner jeg ikke, men jeg er i alle fall strålende fornøyd :D

 

Kult for deg. Jeg bestilte 9. juni, også fra Tele2, og har ikke fått. :(

Lenke til kommentar

Bestilte min Desire fra Tele2 24. juni. 13. juli kom det en sms fra posten om pakke fra tele2. Forstod ingenting i og med at det stod og fortsatt står ubekreftet levering på nettsidene deres. Hvor de har spadd opp en Desire aner jeg ikke, men jeg er i alle fall strålende fornøyd :D

 

Kult for deg. Jeg bestilte 9. juni, også fra Tele2, og har ikke fått. :(

 

Synnes du burde ta deg en telefon hvor du nevner akkuratt dette tilfellet!

Lenke til kommentar

Bestilte min Desire fra Tele2 24. juni. 13. juli kom det en sms fra posten om pakke fra tele2. Forstod ingenting i og med at det stod og fortsatt står ubekreftet levering på nettsidene deres. Hvor de har spadd opp en Desire aner jeg ikke, men jeg er i alle fall strålende fornøyd :D

 

Kult for deg. Jeg bestilte 9. juni, også fra Tele2, og har ikke fått. :(

 

Hei Khare,

 

Dersom du sender oss ditt ordrenummer eller telefonnummeret du bestille telefonen på i en DM skal vi sjekke opp denne saken for deg.

 

 

MVH

Henrik Lindblom

Kundebehandler

Tele2 Kundeservice

Endret av Tele2 Kundeservice
Lenke til kommentar

Telenor har en ekstrem jobb å gjøre med kundeservice generelt og bruk av sosiale medier. Tele2 har skjønt det vettu, kommer inn her og beklager/forklarer situasjonen! Hadde det ikke vært for at det er en 1000lapp billigere på telenormobil.no hadde jeg avbestilt telefonen min med en eneste gang. Nå er det 10 dager siden jeg bestilte, men de inkompetente tufsene har fortsatt ikke sendt ut noen jævla telefon. De kan jo i det minste skrive en mail til de som har bestilt og forklare situasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte Desire fra Djuice den 9.Juli. Jeg har ringt de et par ganger nå og etterhvert fikk jeg vite at de fikk inn et parti på 300 telefoner i dag. De sa også at de har hadd opptil 10 000 bestillinger, så jeg spurte om jeg var blandt de 300 som fikk den tilsendt i dag, og da sa de at jeg var en av dem som fikk den tilsendt, men når jeg ringte i dag kunne de ikke garantere at jeg fikk den alikevell... Blææh xD

Lenke til kommentar

Har selv en bestilling inne hos Tele2 på HTC  Desire som jeg la inn den 11.7.10. Men sjekker stadig innom siden dems og det står fortsatt bare ubekreftet dato der inne på siden dems.  Men har sendt dem en mail også og spurt, men det er rett og slett HTC som er flaskehalsen her. De har store problemer med og få levert nok av denne telefonen siden etterspørselen er såpass stor over hele Europa og de sliter med og få lagt nok av den ;s Men ja håper de snart kan få den inn på lager.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...