Gå til innhold

Når kommer HTC Desire igjen på lager


Anbefalte innlegg

Jeg ringte nettbutikken direkte. Har egentlig mest lyst til å kjøpe den direkte fra Telenor, med super ab. så koster telefonen 2099,- pluss 59,- pr. måned = 2800,- sånn ca.

 

Super abonnementet bestilte jeg bare på et nytt nr, iom at ab. jeg har idag er billigere i bruk (tror det heter frihet ellerno) - så det nye sim.kortet kaster jeg bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en bestilling liggende inne hos Netcom, så jeg håper HTC får ut fingeren :(

 

Har du fått din HTC Desire nå?

(Evt. når bestilte du og hvor lang tid tok det omtrent?)

 

Jeg bestilte HTC Desire fra Netcom.no den Torsdag 24.juni 2010 - og når jeg snakket med en på tlf der sist mandag, så skulle de få inn et større parti i slutten av forrige uke, og han regnet med at jeg ville ha den i begynnelsen av denne uken. Men har enda ikke fått noen epost med sendingsnummer el.l så antar den enda ikke er sendt (?). Men håper at jeg ihvertfall får dette idag, ellers ringer jeg de imorgen. Tror ikke jeg har tolmodighet til å vente på den leveringsdatoen som står ute på Netcom sine sider pr idag... ;-(

Nope... Ikke hørt noe mer. Bestillte 2 juli.

 

Er uansett borte i 3 uker nå, så da gjør det ikke så fryktelig mye om den ikke kommer på en stund enda (siden posten ikke gidder å ha pakker i mer enn 2 uker).

Lenke til kommentar

Leverte min for nesten 2 uker siden etter at jeg bare hadde hatt den i 4 dager pga doa.

 

Sa at de skulle holde av til meg på elkjøp, men har enda ikke hørt noe.. Står på hjemmesiden at de får inn den 15.07, men ringte kundesenteret og han sa at de hadde fått en missvisende mld fra htc, så han trodde ikke at de kom til å fa den den 15 BUHU...

 

Hilsen Christine

Endret av ray87
Lenke til kommentar

Hei!

Bestilte fra telenor sin nettbutikk i går, i og med at de skulle få på lager i dag.

Er det noen som har fått noen bekreftelse på at varen har blitt sendt ut i dag, eller tror dere at det vil ta lengre tid?

 

Min ble ikke sendt ut idag. Men de sa enten idag eller i morgen, men dette er for meg, jeg bestilte for en uke siden. Tror det er en del som venter på å få den levert så selv om de sender ut i morgen er det ikke sikert du er en av de, men det er alltids greit å ringe å høre :)

Lenke til kommentar

Hei!

Bestilte fra telenor sin nettbutikk i går, i og med at de skulle få på lager i dag.

Er det noen som har fått noen bekreftelse på at varen har blitt sendt ut i dag, eller tror dere at det vil ta lengre tid?

 

Min ble ikke sendt ut idag. Men de sa enten idag eller i morgen, men dette er for meg, jeg bestilte for en uke siden. Tror det er en del som venter på å få den levert så selv om de sender ut i morgen er det ikke sikert du er en av de, men det er alltids greit å ringe å høre :)

 

Ok, takk for svar.

Det var det jeg tenkte, men det er jo ubrukelig å skrive at de får den inn på lager hvis alle som kommer inn allerede er reservert?

Men det er jo en god deal uansett da.

Får bare håpe jeg får den til onsdag!

Lenke til kommentar

Hei!

Bestilte fra telenor sin nettbutikk i går, i og med at de skulle få på lager i dag.

Er det noen som har fått noen bekreftelse på at varen har blitt sendt ut i dag, eller tror dere at det vil ta lengre tid?

 

Min ble ikke sendt ut idag. Men de sa enten idag eller i morgen, men dette er for meg, jeg bestilte for en uke siden. Tror det er en del som venter på å få den levert så selv om de sender ut i morgen er det ikke sikert du er en av de, men det er alltids greit å ringe å høre :)

 

Ok, takk for svar.

Det var det jeg tenkte, men det er jo ubrukelig å skrive at de får den inn på lager hvis alle som kommer inn allerede er reservert?

Men det er jo en god deal uansett da.

Får bare håpe jeg får den til onsdag!

 

Det er enda verre å skrive at de har den på lager, og garantere meg at jeg får en av de, så får jeg den ikke. Men det er en god deal ja, telenor er trossalt en av de få som har den på lager.

Lenke til kommentar

 

 

Det er enda verre å skrive at de har den på lager, og garantere meg at jeg får en av de, så får jeg den ikke. Men det er en god deal ja, telenor er trossalt en av de få som har den på lager.

 

Ja, det er nok en del verre ja.

Jeg har sikla lenge på en ny telefon nå, så tenkte jeg skulle slå til når noen hadde den på lager. Blir så man sjekker ordrestatus 14 ganger daglig og plager telenor med telefoner hver dag.

Menmen!

Blir nok en drøm å gå over fra en W880i med teipa bakdeksel og brukket metallfront til en HTC Desire ;)

Lenke til kommentar

 

Ja, det er nok en del verre ja.

Jeg har sikla lenge på en ny telefon nå, så tenkte jeg skulle slå til når noen hadde den på lager. Blir så man sjekker ordrestatus 14 ganger daglig og plager telenor med telefoner hver dag.

Menmen!

Blir nok en drøm å gå over fra en W880i med teipa bakdeksel og brukket metallfront til en HTC Desire ;)

 

Samme her, jeg går fra SE T700i eller noe. Skal bli awesome med en så bra og ny mobil.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte HTC Desire fra Netcom.no den Torsdag 24.juni 2010 - og når jeg snakket med en på tlf der sist mandag, så skulle de få inn et større parti i slutten av forrige uke, og han regnet med at jeg ville ha den i begynnelsen av denne uken.

 

Ringte Netcom igjen mandag denne uken, siden jeg fortsatt ikke har fått hverken sporingsnummer eller pakkelapp - først antydet hun i tlf at de ikke ventet noen inn før den datoen som står på Netcom sine sider langt uti august - men etter litt om og men, fant hun ut at de hadde noen få på lager og at de ville bli sendt ut fortløpende.

 

Dog nå er det torsdag kveld, 3 dager etter at jeg ringte sist, og fortsatt ikke hørt/sett noe til pakke/sporingsnummer... ;-(

 

Elendig at det ikke er mulig å gi klarere indikasjoner på når man kan regne med å motta noe... ;-(

Lenke til kommentar

Ringte Netcom igjen mandag denne uken, siden jeg fortsatt ikke har fått hverken sporingsnummer eller pakkelapp - først antydet hun i tlf at de ikke ventet noen inn før den datoen som står på Netcom sine sider langt uti august - men etter litt om og men, fant hun ut at de hadde noen få på lager og at de ville bli sendt ut fortløpende.

 

Dog nå er det torsdag kveld, 3 dager etter at jeg ringte sist, og fortsatt ikke hørt/sett noe til pakke/sporingsnummer... ;-(

 

Elendig at det ikke er mulig å gi klarere indikasjoner på når man kan regne med å motta noe... ;-(

 

Ja, det er rett og slett elendig at de ikke klarer å melde riktig lagerstatus, evt når de får den på lager, i stede for at vi får høye forventninger om å få telefonen til angitt dato.

Skjønner at du blir frustrert når du har venta så lenge!

Lenke til kommentar

Bestilte min Desire fra Tele2 24. juni. 13. juli kom det en sms fra posten om pakke fra tele2. Forstod ingenting i og med at det stod og fortsatt står ubekreftet levering på nettsidene deres. Hvor de har spadd opp en Desire aner jeg ikke, men jeg er i alle fall strålende fornøyd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...