Gå til innhold

Når kommer HTC Desire igjen på lager


Anbefalte innlegg

Nå blir det nok en stund til nye modeller får super-lcd, men tipper om 2-3 mnd vil det komme med AMOLED. Trolig vil også endel fremtidige modeller da komme med SLCD. Kan ikke se noe annen konsekvens enn at prisen på AMOLED vil gå opp, dersom de i det hele tatt klarer å skaffe de.

 

Er jo en grunn til at de valgte AMOLED i stedet for SLCD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes da blei min endelig sendt fra Telenor, bestillte den 9 juli så det har jo tatt sin tid, siden det også stod at den var på lager når jeg bestillte.

 

What !? Kan du skjekke når på dagen du bestilte den, bare se når du fikk bekreftelses mailen. Bestilte selv 9.

Lenke til kommentar

Ifølge Netcom sin nettbutikk (Moobi Norway AS) så regner de ikke med å få den inn før i midten av august eller så. Datoen som står på hjemmesiden er 24.08.2010. De hadde visstnok også over 300 som ventet på å få denne tilsendt pr. nå. Har selv ventet siden 24. juni 2010 nå.... :thumbdown:

 

Er vel bare en ting å si, et stort *SUKK*... :(

Endret av TheTiger74
Lenke til kommentar

Fikk min i dag! Bestilte den 30. juni.

Litt uvandt ettersom jeg har vært iPhone bruker i snart 3 år nå. Meget fornøyd med telefonen så langt. :)

 

Kan du nevne hvem du bestilte av ?

 

Selvfølgelig! Bestilte hos komplett.no :) Ser visst ut som den har steget med ca 200kr i pris nå... Kostet 3950kr eller noe slik når jeg la inn bestilling.

Lenke til kommentar

Ifølge Netcom sin nettbutikk (Moobi Norway AS) så regner de ikke med å få den inn før i midten av august eller så. Datoen som står på hjemmesiden er 24.08.2010. De hadde visstnok også over 300 som ventet på å få denne tilsendt pr. nå. Har selv ventet siden 24. juni 2010 nå.... :thumbdown:

 

Er vel bare en ting å si, et stort *SUKK*... :(

 

Ditto. Bestilte 27.juni fra NetCom, og har heller ikke hørt noe.

 

Vurderer å avbestille, men alternativene er ikke lett å bestemme seg for..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...