Gå til innhold

Hvilken filmtittel beskriver best din forrige seksuelle opplevelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke poenget med tråden å oppsummere sin egne forrige seksuelle opplevelse?

 

Her lister dere jo bare opp en haug med titler, og jeg tviler på at dere egentlig tenkte på dere egne forrige seksuelle opplevelse...

 

Få litt innlevelse da folkens! Hva oppsummerer DERES seksuelle opplevelse med en filmtittel?!?

 

Jeg svarte tidligere The Beach, noe som er sant. Sex på stranda i noen busker.

 

Jeg har jo noen tvil om at Raging Bull og How I met your mother faktisk har snev at sannhet i seg...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og jeg har heller ikke hatt sex med 12 Angry Men. Dersom man kun skal holde seg til det som faktisk stemmer, da blir det et meget snvert utvalg av filmer å velge mellom og det blir heller ikke veldig morsomt. Poenget med tråden er ikke annet enn å liste opp filmtitler som gjerne er uskyldige i seg selv, men som blir morsomme når de blir satt i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar

Og jeg har heller ikke hatt sex med 12 Angry Men. Dersom man kun skal holde seg til det som faktisk stemmer, da blir det et meget snvert utvalg av filmer å velge mellom og det blir heller ikke veldig morsomt. Poenget med tråden er ikke annet enn å liste opp filmtitler som gjerne er uskyldige i seg selv, men som blir morsomme når de blir satt i denne sammenhengen.

 

Da bør kanskje emnetittelen endres...

Lenke til kommentar

Er ikke poenget med tråden å oppsummere sin egne forrige seksuelle opplevelse?

 

Her lister dere jo bare opp en haug med titler, og jeg tviler på at dere egentlig tenkte på dere egne forrige seksuelle opplevelse...

 

Få litt innlevelse da folkens! Hva oppsummerer DERES seksuelle opplevelse med en filmtittel?!?

 

Jeg svarte tidligere The Beach, noe som er sant. Sex på stranda i noen busker.

 

Jeg har jo noen tvil om at Raging Bull og How I met your mother faktisk har snev at sannhet i seg...

 

Enig med han her, kommer dere med forskjellige titler så blir det kjedelig for da virker det ikke som om dere har opplevd det personlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...