Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er GFWL altså patchet helt ut! Fikk som alle andre GOTY edition! :D

Da var også Stronghold HD ute, slik at jeg ikke trenger å spille et spill med dritt dårlig

resolusjon!

Edit: DE HAR FJERNET DRM'en! FUCK YEAH.

Du vet at viss spillet ligger på steam så har det fortsatt DRM, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Du vet at viss spillet ligger på steam så har det fortsatt DRM, ikke sant?

Ja, selvfølgelig, men nå er det ekstra dritten vekke! :)

Og nå virker det som om de har optimalisert spillet litt mer for AMD kort.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen fine titler nå, hva anbefales av MP3, Fallout 3 eller Fallout New Vegas?

Jeg har rundet alle de tre nevnte. Jeg likte Max Payne 3 veldig godt, men det er det korteste og mest film-aktige spillet av de tre. Da jeg var ferdig med spillet satt jeg igjen med en god følelse.

Fallout 3 begynner å dra på årene, men det har jeg rundet minst tre ganger. Spillet er bunnsolid, og det finnes flere gode DLC'er til det.

Fallout: New Vegas er mer av det samme, og jeg føler at jeg er i mindretall som foretrekker nummer tre fremfor New Vegas.

Skrevet

Sitter også og vurderer enten Fallout 3 GotY eller New Vegas UE, men først og fremst med tanke på dlc'ene, som jeg aldri har spilt.

NV la vel til enkelte mekanikker og ting i forhold til F3, men jeg ser at F3 har 5 dlc'er og at de jevnt over ser ut til å ha blitt noe bedre mottatt enn New Vegas sine 4 (ifølge metacritic). :hmm:

Skrevet (endret)

Fallout: New Vegas er "Fallout 3.5". Hvis du har planer om å spille begge spillene en gang (noe som faktisk er godt mulig du vil, de er utrolig morsomme spill) så ville jeg kjøpt begge og tatt de i kronologisk rekkefølge.

Hvis ikke, kjøp New Vegas.

Og forøvrig, kjøp Vampire the Masquerade: Bloodlines, og installer community patch. Det spillet er helt fantastisk.

Endret av Error
  • Liker 3
Skrevet

Og forøvrig, kjøp Vampire the Masquerade: Bloodlines, og installer community patch. Det spillet er helt fantastisk.

Ja!!!!

• Liker 1
Skrevet

Selv synes jeg Fallout NV er best, men er det så viktig? Til denne prisen, så vil jeg si man bør kjøpe begge om ett av de er interessant, liker man denne type spill er begge LETT verd det.

AtW

Skrevet

Denne diskusjonen kommer opp hver eneste gang de er på tilbud :p bare å søke opp NV/FO3 i tråden så får man mange argumenter for begge.

Skrevet

Scrollet gjennom lista og ingen spill frista. Så jeg kjøpte bare Secret World (50%) slik jeg endelig fikk det inn i Steam.

Hmmm, kanskje jeg skal gjøre dette selv..

Skrevet

Slo sjøl til på Fallout 3 da eg allerede eigde Fallout New Vegas, skal nevnast att eg ikkje har spelt sistnevnte men har spelt endel Fallout 3 tidligare og det er vell på tide å spele igjennom dei spela. :) Slo også til på Metro Last light tidligare i veka.

Fikk forresten en kupong på 25% på Shadow Warrior om det er noken som skulle ha interesse for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...