Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har verdens tregeste spill etter patch. Spilte igår alt var bra og morro idag går alt i sirup brukte 15 min fra jeg trykket på knappen til jeg var i spillet. Dette er jo helt sykt

 

Ser på GT-planet at det går sykt treigt for mange. regner med at serverene brått ble overbelastet i dag.. :/

 

"Løstes" ved å deaktivere psn-kontoen/koble av nettverket

Lenke til kommentar

Noen som har verdens tregeste spill etter patch. Spilte igår alt var bra og morro idag går alt i sirup brukte 15 min fra jeg trykket på knappen til jeg var i spillet. Dette er jo helt sykt

 

Ser på GT-planet at det går sykt treigt for mange. regner med at serverene brått ble overbelastet i dag.. :/

 

"Løstes" ved å deaktivere psn-kontoen/koble av nettverket

 

Hva mener du? Skru av PS3-internetten mens du spiller?

Lenke til kommentar

Noen som har verdens tregeste spill etter patch. Spilte igår alt var bra og morro idag går alt i sirup brukte 15 min fra jeg trykket på knappen til jeg var i spillet. Dette er jo helt sykt

 

Ser på GT-planet at det går sykt treigt for mange. regner med at serverene brått ble overbelastet i dag.. :/

 

"Løstes" ved å deaktivere psn-kontoen/koble av nettverket

 

Hva mener du? Skru av PS3-internetten mens du spiller?

 

 

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133167

Lenke til kommentar

Nattåpent? På Gamestop sa de at lanseringen var fremskjøvet 1 dag og jeg fikk hentet mitt ekspemplar over disk i dag formiddag. Vil anbefale dere å sjekke med de respektive butikkene.

 

Det kan jeg BEKREFTE!! Gamestop selger spillene i dag!

 

Vil dette si at vi som IKKE har forhåndbestilt spillet kan dra ned til gamestop i dag for å kjøpe spillet?

Lenke til kommentar

Releasedagen er imorgen, og jeg hadde forsatt ikke noen løsning på hvordan jeg skulle spille dette da jeg manglet noe å ha rattet i. Etter desperat tenkning måtte jeg lage noe av "det jeg har"(noe som ikke er veldig mye..), og det er da utrolig hva man kan gjøre med et bord, noen gamle skuffer, CD-plater, treplater og litt teip :ph34r:

 

94016522.jpg

68424001.jpg

 

Direkte tilpasset mitt sittesitasjon!

 

Pent? Nei..

Får jeg spille GT5 i sofaen? JA :)

 

Desperate times..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

Releasedagen er imorgen, og jeg hadde forsatt ikke noen løsning på hvordan jeg skulle spille dette da jeg manglet noe å ha rattet i. Etter desperat tenkning måtte jeg lage noe av "det jeg har"(noe som ikke er veldig mye..), og det er da utrolig hva man kan gjøre med et bord, noen gamle skuffer, CD-plater, treplater og litt teip :ph34r:

 

94016522.jpg

68424001.jpg

 

Direkte tilpasset mitt sittesitasjon!

 

Pent? Nei..

Får jeg spille GT5 i sofaen? JA :)

 

Desperate times..

 

Ligner svært på min lavkostløsning! Jeg har samme bordet, bare den versjonen som er lengre, og med en plate under. denne plata legger jeg oppå bordet og bruker to tvinger til å feste den slik du har festet planken litt utenfor bordkanten (den er for tjukk til å feste G25 rett på). Jeg har laget meg 4 bordhevingsmoduler av sammenteipede dvd cover. disse legger jeg under stettene for å få hevet bordet slik at jeg får beina under (sofan er litt høy).

 

Under pedalbrettet har jeg en badekarmatte med sugekopper. funker fjell :)

Lenke til kommentar

Da blir det vaniljeversjon på undertegnede.

 

 

Er ikke 100% sikker men: http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-signature-edition-collectors-edition-announced-for-international-release/

Der har du alle ekstra bilene, forskjellen mellom Sig edition og collectors, er at collectors edition inneholder bare chrome-line bilene(Det er såklart en del annet stasj i Sig edition, men snakker om ingame ting her), mens i sig for du både chrome-line og stealth bilene. Og etter hva jeg kan se, finnes alle disse bilene i GT5 fra før, bare uten den "spesielle" fargen(e).

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...