Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platekompaniet sendte idag, men fikk enn annen kjedelig melding:

 

Hei xxxx

 

Vedrørende din ordre: xxxx

 

Kodekortene med bonusbiler til Gran Turismo 5 har dessverre blitt forsinket fra leverandør. Kodekortet vil bli videresendt til deg så snart det ankommer oss.

 

Beklager den ekstra ventetiden dette medfører.

Mvh

Platekompaniet Fjernhandel

Lenke til kommentar

Interessant at kjørefølelsen er god, når de eneste racingførerne jeg har sett som har prøvd dette, utenom å være "hyret" av sony eller PD sa at det ikke var riktig feedback og feeling.

 

Kommer jo veldig ann på hvlken build de har testet, og hvilke instillinger de har testet. I GT5 skal du kunne stille den ganske godt mot Arkad, med masse hjelpemidler, til veldig realistisk.

Kommer også ann på hvilken bil de kjører, og eventuelt hvilket ratt de bruker...

Lenke til kommentar

Argh, er jo ikke mulig å få kjøpt G27 noe sted. Har bestilt på nettet, men er jo så lang ventetid! Noen som vet om en butikk i Oslo sentrum eller på Strømmen som har G27 på lager?

 

Har driving force pro, men vil helst spare GT5 til jeg får noe bedre.

 

Noen som har fått sendingsbekreftelse på GT5 fra Spaceworld forresten? Bestilte i helga.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Interessant at kjørefølelsen er god, når de eneste racingførerne jeg har sett som har prøvd dette, utenom å være "hyret" av sony eller PD sa at det ikke var riktig feedback og feeling.

 

Kommer jo veldig ann på hvlken build de har testet, og hvilke instillinger de har testet. I GT5 skal du kunne stille den ganske godt mot Arkad, med masse hjelpemidler, til veldig realistisk.

Kommer også ann på hvilken bil de kjører, og eventuelt hvilket ratt de bruker...

 

Aner ikke hvilken build, men det var i forrige uke så vidt jeg skjønte. Det var med Driving Force GT og en av de utallige Skylinene, eller var det en GT-R, det var jo tross alt et Nissan-team i GT-serien som hadde spillet.

Lenke til kommentar

Er det noen som har signaturutgaven eller collectors edition som har prøvd de medfølgende kodene ? Får bare at det er feil når jeg taster inn , men regner med det ordner seg innen den 24 såklart.. Tolmodighet er no dritt !:p

 

Edit: Står forresten VELDIG mye lurt i APEX boka som følger med CE og Signatur utgaven! Storkoser meg når jeg leser .. veldig mye bra tips til å forbedre kjøreferdighetene!

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

For de som tror at spillet ikke har mye skade:

 

Dette kan ha noe med progresjonen i spillet.

 

Det er rykter som virker troverdige og på sider som GTPlanet har flere brukere forsterket troverdigheten av dette (Highlight den hvite teksten under spoiler)

 

SPOILER:

 

Det ryktes om at jo høyere level du kommer i GTlife, jo mer damage blir låst opp og at den mest ekstreme form for skade forekommer fra en ganske høy level :)

Endret av FrankMcGrath
Lenke til kommentar

Interessant at kjørefølelsen er god, når de eneste racingførerne jeg har sett som har prøvd dette, utenom å være "hyret" av sony eller PD sa at det ikke var riktig feedback og feeling.

 

Feelingen er helt klart riktig. Klart jeg har ikke kjørt noen av de hefigtigere bilene enda, men min toyota prius oppfører seg veldig likt orginalen.

 

Har ikke funnet noen ang skade i det hele tatt i som kan slås hverken av eller på så dette tror jeg ikke er tilstede.

Lenke til kommentar

Platekompaniet sendte idag, men fikk enn annen kjedelig melding:

 

Hei xxxx

 

Vedrørende din ordre: xxxx

 

Kodekortene med bonusbiler til Gran Turismo 5 har dessverre blitt forsinket fra leverandør. Kodekortet vil bli videresendt til deg så snart det ankommer oss.

 

Beklager den ekstra ventetiden dette medfører.

Mvh

Platekompaniet Fjernhandel

Fikk samme melding. Men det er vel ikke sånn at de holder igjen spillet for så å sende det med kodekortene for å spare frakt? :no:

Lenke til kommentar

Argh, er jo ikke mulig å få kjøpt G27 noe sted. Har bestilt på nettet, men er jo så lang ventetid! Noen som vet om en butikk i Oslo sentrum eller på Strømmen som har G27 på lager?

 

Har driving force pro, men vil helst spare GT5 til jeg får noe bedre.

 

Noen som har fått sendingsbekreftelse på GT5 fra Spaceworld forresten? Bestilte i helga.

Lurer på akkuratt det samme, ingen plasser jo :(

Men jeg må bestille på nett, noen som vet om en plass man kan kjøpe g27 på??

Har spurt noen ganger, men men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...