Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et eksemplar av GT5 idag samtidig som jeg har betalt depositum for et spill på Elkjøp.

Derfor kan noen kjøpe dette for kostpris (500,-) Tirsdag etter 17.00 Bor i Skien! Regner med at noen er interresert idet!

Kan du ikke bare benytte 30 dagers retur hos elkjøp hvis du ikke engang har hentet spillet? Eller benytte angrefrist hvis du kjøpte det første over nett.

 

Forresten så tviler jeg litt på at folk vil betale 500 når det koster 400 nytt flere steder. Og det er vel heller ikke lov å selge igjennom forumet her.

 

 

 

Lenke til kommentar

Sikkert en veldig grei deal for de som ikke klarer å vente til onsdagen .. Og er en GT entusiast så har 24 timer ganske mye å si igrunn ;) Men er vell ikke lov å selge via forumet , Fæle greier gitt !

 

Er det noen som kan fortelle meg hva det feiler Lotusen på Top Gear eventen ? Sliter noe helt sykt med å klare den ! Likte funksjonen hvor en kan stille tractioncontrol , abs o.l ingame mens man kjører btw .

Lenke til kommentar

Hm, tja, jeg er med på hva han mener, og det at PD har prioritert noe merkelig tror jeg mange kan være enig i. På en annen side ville de holdt på absolutt for evig hvis alt skulle vært perfekt, spesielt med det detaljnivået de kjører.. Så, da er det bare å sette seg og vente på GT6 med 2000 premium cars :)

Lenke til kommentar

Kan betrygge driftingsfans med at drifting i spillet er grisefett ! Masse røyk , og jævli vanskelig ! :D Skal se om jeg kan få lagt ut en film i løpet av natta .. Lyden i bilene er helt fantastisk som noen har lagt merke til her, skikkelig særpreg og realistisk lyd på de fleste bilene , hvertfall fra utsiden av bilene :)

 

06:50: Update, her kommer det en patch på 133MB, lurer på om det kan være online! :p

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Kan betrygge driftingsfans med at drifting i spillet er grisefett ! Masse røyk , og jævli vanskelig ! :D Skal se om jeg kan få lagt ut en film i løpet av natta .. Lyden i bilene er helt fantastisk som noen har lagt merke til her, skikkelig særpreg og realistisk lyd på de fleste bilene , hvertfall fra utsiden av bilene :)

 

06:50: Update, her kommer det en patch på 133MB, lurer på om det kan være online! :p

 

Jippi jippi jey! :w00t:

 

Håper det kommer idag. Da blir det GAMING!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...