Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intervjuet i seg selv er det ingeting galt med, dyktig journalistikk.

Houllier derimot er fortsatt på min shitlist over personer uten kontakt med virkeligheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår av vi diskuterer helgens kamper her (de som ikke har kamptråd) isteden for å opprette en "diversekampertråd". Konseptet var godt, særlig siden det var mitt (;)), men det funket ikke i praksis. For mange tråder og for uryddig.

Stoke - West Ham kl 13.45

Masse kamper kl 16, deribant et derb oppgjør

Sunderland - Arsenal 18,ettellerannet.

Skrevet

Sykt viktig kamp for oss. Vi trenger minst 1 poeng her, helst 3. Det blir uten Avram Grant og Tal Ben Haim(Yom Kippur). Frykter Stoke etter forrige ukes seier over Aston Villa, men for 2 år siden da Stoke var på sitt beste hjemme, klarte vi å hale inn en 1-0 seier. Mål fra Diego Tristan av alle folk :p

Come On You Irons. Veldig viktig dag for meg fotballmessig idag. Først Hammers og så VIF i 2 viktige kamper.

Skrevet

Stoke City: Sorensen, Huth, Shawcross, Faye, Collins, Delap, Whitehead, Pennant, Etherington, Walters, Jones

Subs: Begovic, Higginbotham, Wilson, Wilkinson, Whelan, Gudjohnsen, Fuller

West Ham United: Green, Jacobsen, Da Costa, Upson, Gabbidon, Behrami, Parker, Noble, Obinna, Piquionne, Cole

Subs: Stech, Faubert, Tomkins, Kovac, Boa Morte, Barrera, McCarthy

Ingen Dyer å se, ikke rart han trenger litt mer hvile av og til. Piquionne har 3 mål på 3 matcher mot Stoke, håper han fortsetter. Da Costa endelig inn på midtstopper, deilig å se. Håper han kriger inn et mål.

COYI!

Skrevet

Maefteda: Ser dårlig ut for WH imo. Ser allerede etter 3min at det ikke finnes noen struktur i dette laget og de roter bort ballen i midtbaneleddet altfor enkelt. Håper dere vinner, men jeg tror dette fort kan bli et stygt tap faktisk. Scorer Stoke før halvtimen lukter det kollaps lang vet..

Skrevet

Deilig å få et mål til West Ham "Stoke-style" etter en halvtime. Vi løftet oss veldig etter det.

Lurer på hva Shawcross driver på med, første en klar hands før han tar et back-hand slap på Carlton Cole.

Håper for all del vi drar dette i land, men mer trygg offensivt enn defensivt, og det sier noe.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Så sykt herlig og se fotball i fred og ro. Skulle egentlig i selskap til mormora mi i hele dag, men lata som jeg var drit dårlig. Nå sitter jeg helt alene, mens alle andre har gått :!:

Også helrig med West Ham ledelse. De trenger virkelig en seier i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...