Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er du søren meg grådig hvis du krever mer enn ca 77 millioner kroner i året for å spille fotball.

Er jo ei månedslønn på ca 6 millioner..

Så klart, det kan være andre grunner enn økonomiske grunner, men hadde jeg vært fotballspiller hadde jeg glatt spilt fotball, og spist snegler for den saks skyld, for 77 mill i året.

Endret av Snurreleif
Skrevet

Det er nok ikke det økonomiske det står på - PSG tilbyr betydelig mer i lønn enn det Inter/Milan kan gjøre. Den personlige avtalen han hadde ferdigforhandlet med Milan (før dealen fallt igjennom) var verdt drøyt €7 millioner per år.

Skrevet (endret)
Opta Sports @OptaJoe

0 - Neither Norwich City or Chelsea committed a single foul in the first half of this match. Friendly.

Snodig. Håper Norwich greier deres første clean sheet denne sesongen.

Endret av Latias
Skrevet

Krul; Simpson, Williamson, Coloccini ©, Santon; Ben Arfa, Guthrie, Cabaye, Gutierrez; Best, Shola Ameobi.

#NUFC substitutes v #fulham: Elliot, Ferguson, Perch, R.Taylor, Gosling, Obertan, Lovenkrands. #newcastle #epl

Spennende! Men jeg tror ikke på seier. 1-1, Cabaye - Ruiz.

Skrevet

Sunderland: Mignolet, Bardsley, Richardson, Brown, O'Shea, Larsson, McClean, Cattermole ©, Vaughan, Sessegnon, Bendtner.

Subs: Turner, Gardner, Wickham, Dong-won, Meyler, Elmohamady, Westwood.

Swansea: Vorm, Rangel, Caulker, Taylor, Williams ©, Dyer, Sinclair, Britton, Allen, Sigurdsson, Graham.

Subs: Routledge, Monk, McEachran, Moore, Tremmel, Augustien, Richards.

Skrevet

Fantastisk at jeg får opp "Dårlig Bildekvalitet" og ikke noe bilde på TV2PLHD1 akkurat denne helgen. Det blir fikset først på tirsdag, som gjør at jeg må streame "Supersøndag". fml

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...