Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går rykter om at Colo er ute i morgen. Har vært rimelig sikker på seier, men om han er ute blir det tap med minst 5 mål, men Man Utd burde greie å vinne med minst 10 om det stemmer.

Ryktene skal også ha det til at Tiote og Guthrie er ute i morgen. Da burde det bli en 15-måls seier for Manchester United.

Tidenes dårligste jinx. Prøv igjen.

Lenke til kommentar

Vanvittig. Trodde Smith var dratt tilbake til Leeds jeg. Han hever kanskje en fet lønnslipp i Newcastle?

 

Er vel kun Colo som har en bedre lønn, tror jeg. Rimelig drøy lønn på fyren. Burde komme seg til Leeds og avslutta som en ekte mann. De var vel interessert i han og, mener jeg.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev over, han tjener bra med penger ja. Om jeg ikke tar helt feil, tar det rett fra hodet nå, så tjener han vel 60 000 pund i uka. Vi fikk for 1 1/2 år siden et lønnstak på 40 000 på nye spillere.

 

Smith ble linket til Leeds i sommer, og jeg håpte han skulle forsvinne, ikke bare fordi han har blitt sinnsykt dårlig, men også fordi jeg liker fyren, og han hadde fortjent å avslutte karrieren i Leeds og ikke på benken i Newcastle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...