Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ben Arfa ser ut til å komme mer og mer i form. Gleder meg til han er i form, herregud så sykt.

 

ØL ØL ØL.

 

Meanwhile in Germany:

Incredible story from Germany where the Bundesliga match between Cologne and Mainz was called off 40 minutes before kick-off after the referee tried to commit suicide. Babak Rafati was found in his hotel room less than two hours before the scheduled start time. The 41 year-old is in Hospital his condition is unknown

Lenke til kommentar

Feiringene til Balotelli er verdt allverden alene. Virkelig. Kunne hatt en "Top 10 celebrations" for seg selv. Dagens var nesten like legendarisk som etter 1-0 mot oss på OT. Lar Krul stå pinlig berørt på streken, mens han vandrer mot han uten en mine, som i en classic shoot out.

 

Om City vinner ligaen håper jeg han goaler alle målene.

Lenke til kommentar

Synd for Newcastle ryker i dag. Et lag(til tross for tidligere ting skrevet i affekt) jeg ikke har noe imot og unner suksess, så lenge det ikke går på bekostning av Arsenal. City kan bare dra til helvette. Makan til fittelag finnes ikke på jord.

 

On a more positive note så vant jeg 2k på et veddemål med en Newcastle supporter på kampen idag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...