Reg2000 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, Snikpellik said: Forskjellen er vel at Van Dijk er (var) så utrolig god på det, og har sluppet unna en del "skitne" episoder uten kort. Alle gode forsvarsspillere slipper unna med mye slikt. Det er en del av spillet.
Jotun Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det fritar ikke Dijk. Og kritikken er ikke mindre relevant 🤷
skaftetryne32 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jotun skrev (25 minutter siden): (Hadde hvertfall ikke entydig klart å forsvare alt han holder på med. Eg hadde jublet om han scoret, men hadde kritisert spillestilen) Så finnes det en forsvarspiller i din klubb som du kan forsvare, eller en du eventuelt ikke kan forsvare? Supporter briller er en ekte greie. Van Dijk er ikke så ille, den lille argentineren deres er verre i mine øyne, og jeg liker den lille kødden, synd vi ikke fikk han til klubben når vi prøvde. Jotun skrev (25 minutter siden): At Tottenham ikke får noenting i situasjonen med Richarlison er jo bare et nytt eksempel. Mener du der richarlison driver med skuespiller ferdighetene sine? Richarlison er sånn en jævla stupedame at hver gang han faktisk skulle hatt frispark så står han i fare for å ikke få det.
Jotun Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Hører du har mye imot argentineren. Helt i orden det. Dijk er i egen klasse ift han. Siter meg gjerne på situasjoner der eg har forsvart ting lizandro har gjort. Og han har vitterlig fått sin andel gule kort. Til tross for stort sett å være skadet. Situasjonen med Richarlison er hvertfall ikke så soleklar som du sier. Hvilke briller har du på deg egentlig? Du mener kanskje at fordi man har filmet i en situasjon så skal man ikke ha noe i neste selv om det ikke filmes? Fint det. Men det du. Endret 1 time siden av Jotun
Snikpellik Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Reg2000 skrev (25 minutter siden): Alle gode forsvarsspillere slipper unna med mye slikt. Det er en del av spillet. Helt klart. Jeg tror det er tilfeldigheter som gjør at Van Dijk har en del slike episoder som har gått ustraffet, men også at de har fått mer oppmerksomhet.
skaftetryne32 Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Jotun skrev (1 time siden): Hører du har mye imot argentineren. Helt i orden det. Du misforstår jeg digger fyren👇, jeg kunne ønske vi kjøpte han, men sånn ble det ikke, men jeg vil ikke påstå at han spiller så veldig mye renere enn Van Dijk. skaftetryne32 skrev (2 timer siden): og jeg liker den lille kødden Jotun skrev (1 time siden): Dijk er i egen klasse ift han. Jeg ser det ikke. Jotun skrev (1 time siden): Siter meg gjerne på situasjoner der eg har forsvart ting lizandro har gjort. Og han har vitterlig fått sin andel gule kort. Til tross for stort sett å være skadet. Det jeg sier er at alle lag som vinner har sånne typer, det er ikke helt tilfeldig i mine øyne, og fotballen er nå engang sånn at hver enkelt situasjon vurderes av en dommer, Van Dijk er ikke i nærheten av å være en versting i mine øyne. Jotun skrev (1 time siden): Situasjonen med Richarlison er hvertfall ikke så soleklar som du sier. Hvilke briller har du på deg egentlig? Hvilken situasjon er det du snakker om da? Kanskje greit å få det oppklart en gang for alle? Situasjoner med richarlison er ikke sjeldne, jeg ser en med VVD der han stuper som dama på sukkertøy boksen fordi VVD våger å eksistere i richarlisons nærvær. Jotun skrev (1 time siden): Du mener kanskje at fordi man har filmet i en situasjon så skal man ikke ha noe i neste selv om det ikke filmes? Som sagt å snakke om videosnutter er ikke akkurat den beste måten å vise hva som skjer i nevnte videosnutt, kanskje du skal linke til situasjonen du snakker om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå