Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
 
Sitat
Premier League-sjefen er under press fra misfornøyde klubber

Flere klubber skal ha vendt seg mot Richard Masters, og er misfornøyd med 55-åringens lederskap av Premier League. Det melder Daily Mail

Denne uken ble det satt nye regler som gjør det vanskeligere for klubber som er eid av samme grupper eller personer at spillere overføres mellom klubbene. I november var det satt ned et forslag om å gjøre det ulovlig med låneavtaler mellom slike klubber, men det gikk ikke gjennom.

Manchester City, Newcastle, Chelsea, Everton, Nottingham Forest og Sheffield United var blant klubbene som stemte imot forslaget om overganger mellom klubber med samme eier på fredag, i et Premier League-møte med høy temperatur. Crystal Palace og Burnley avsto fra å stemme, mens de andre stemte det gjennom.

Manchester City skal ha vært så misfornøyd med at forslaget gikk gjennom at de truer med rettslige skritt.

Masters posisjon som Premier League-sjef skal ikke være i fare per i dag, og har fortsatt støtte blant de fleste klubbene.

 

 

Typical city.
Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (26 minutter siden):

 

Kun 3 stk nominert månedens manager: Arteta, Ten Hag og Pep.

 

 

Tanker?

18-2 i målforskjell og vunnet alle 4 i PL hvor en av motstanderne var Pool. Ikke helt nøytral da jeg holder med Arsenal, men ser ikke for meg at Ten Hag eller Pep stikker av med denne.

Lenke til kommentar
Dagner skrev (21 timer siden):

18-2 i målforskjell og vunnet alle 4 i PL hvor en av motstanderne var Pool. Ikke helt nøytral da jeg holder med Arsenal, men ser ikke for meg at Ten Hag eller Pep stikker av med denne.

Av de som er nominert der er helt klart Arteta den beste kandidaten, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar
Danielzu skrev (4 timer siden):

Kan godt hende arsenal tar storeslem, Arteta,Saka og Rice. Hadde vært greit fortjenet også. 

I en meget god periode, kan Arsenal utfordre i år? Vi er vel alle fornøyd til en viss grad så lenge city ikke tar det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...