Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

barezell skrev (41 minutter siden):

Huffa meg. Får håpe alt går bra med Kasper. Stussa litt på at det har vært så stille i podcasten.

https://www.vg.no/sport/i/4q688e/tv-2-profil-kasper-wikestad-har-faatt-kreft

Håper Kasper vinner over den dritten der så fort som mulig. Han er et unikum i dekningen av engelsk og norsk fotball. Noe av det nærmeste vi kommer Scheie-nivå på detaljkunnskap om statistikk og historiske resultater. Gir alt han har av seg selv enten han kommenterer Premier League eller Norway Cup, lager podcaster og skriver artikler med en innsikt få har. Også en sterkt engasjert lokal ildsjel som gjør mye for barn og unge her jeg bor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har kjøpt noen større fisker før, men denne gangen har de Ancelotti som manager og et system som er ganske spikra. Det begynte å se bedre ut mot slutten av forrige sesong. De har Andre Gomes på midtbanen der også, som har vært god under Ancelotti når han ikke var skadet. 

Fjerningen av "lønnstaket" har gjort at flere klubber kjøper spillere med større navn og kan gi dem høyere lønninger. Ganske mange klubber i ligaen som kan plukke spillere fra de øverste par-tre hyllene nå. 

Tror Everton fort kan bite bra fra seg, men det er som i andre klubber som har kjøpt mange spillere sent et spørsmål om hvor lang tid de bruker på å spille inn nytt mannskap, danne relasjoner etc. Sesongen starter denne uka, og fra da vil kampene komme utrolig tett. Spent på hvordan de ulike klubbene gjør det.

Lenke til kommentar
Jakobk skrev (55 minutter siden):

Tror det kan bli spennende jeg. Har hentet tre gode spillere i Doucore, James og Allan. Har også vært gode etter at Ancelotti tok over. Blir ikke overrasket om de kjemper med Arsenal, Leicester og Spurs om en 5-6-7-plass

Hvem har fjerde i dette tilfellet? Og trur du virkelig ikke united hører til i den pulja i år og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...