Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo bli bra når alt klikker sammen, da? Det er en god egenskap å vinne kamper på dårlige dager og potensielt avslutte sesongen bra i stedet for å begynne knallbra og bli dårligere når det nærmer seg slutten. Jeg er fortsatt sikker på at Manchester City kommer til å være dritgode etter jul og Liverpool kommer til å få merke det der tullete klubb-VM opplegget.

Veldig god egenskap, men påstanden var at Liverpool ser uslåelige ut og det gjør de absolutt ikke. Påstanden nr 2 var at Liverpool vinner 38/38 å den er tvilsom at best.

 

Fortjent at vi vant i dag over all. Men spilte ikke suverent

Lenke til kommentar

Hvis martial ikke får straffe selv etter VAR sjekk etter å ha blitt regelrett revet ned i feltet mot CP, fordi det ikke var "nok kontakt", så må du faen meg ikke fortelle meg at det var "nok kontakt" i denne situasjonen heller.

 

Enten er begge situasjoner straffe, eller ingen. Uansett hva som er tilfelle så kan ikke dommerne jobben sin, og VAR fungerer ikke.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

Hvis martial ikke får straffe selv etter VAR sjekk etter å ha blitt regelrett revet ned i feltet mot CP, fordi det ikke var "nok kontakt", så må du faen meg ikke fortelle meg at det var "nok kontakt" i denne situasjonen heller.

 

Enten er begge situasjoner straffe, eller ingen. Uansett hva som er tilfelle så kan ikke dommerne jobben sin, og VAR fungerer ikke.

Det var nok kontakt i denne situasjonen og straffen var klar. Jeg har ikke uttalt meg om Martial-situasjonen, men det er ikke sånn at fordi dommerne gjør en feil i en kamp så må de gjøre samme feilen i alle resterende kampene ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...