Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt en dommer som fysisk sitter og ser på situasjonen. Da vil det alltid være variasjon i hvordan ting blir tolket. Om noen solgte deg inn på at VAR aldri gjør feil og at alle fotballkamper kom til å bli 100% korrekt dømt så skjønner jeg at du er irritert, men det er altså ikke slik det funker.

Edit: dette var ment som tilsvar til tåkefyrsten.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Hvis martial ikke får straffe selv etter VAR sjekk etter å ha blitt regelrett revet ned i feltet mot CP, fordi det ikke var "nok kontakt", så må du faen meg ikke fortelle meg at det var "nok kontakt" i denne situasjonen heller.

 

Enten er begge situasjoner straffe, eller ingen. Uansett hva som er tilfelle så kan ikke dommerne jobben sin, og VAR fungerer ikke.

Straffen var grei, selv om Mané overspilte så det holder. Angående sammenligningen så forklarte vel TV2-studioet det greit: med mindre det var en opplagt feil av dommeren å blåse straffe, skal ikke VAR bryte inn. Samme blir nok med situasjonen til Martial, som jeg ikke kjenner til, med mindre VAR mener at dommeren går glipp av en opplagt situasjon skal de ikke overstyre avgjørelsen. Om det er offisielt slik det er vet jeg ikke, men tydeligvis den linjen de har lagt seg på.

 

Så kan det jo være at dommere unngår å blåse i noen situasjoner fordi de har VAR i bakhånd, og da fungerer ikke det oppsettet spesielt godt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt jævlig å gå gjennom som fan. Med West Ham briller så det ut som en veldig lang tå de markerte på den siste offsiden der også, men for meg er sånne marginale offside-avgjørelser helt care og synes generelt at de bør gå angripende lag til gode, så samma om de er helt presise eller ikke, den er forsåvidt grei.

 

Sykt kjipt slutt på det som så ut som en bra kveld. Og nå er det landslagspause i tillegg.. Æsj.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...