Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir en tøff kamp for Manchester City i dag borte mot Crystal Palace. Tror at det blir uavgjort, sjokkerende for alle parter antar jeg! 

Dere bør nok ta det jeg skriver med en klype salt. Jeg så en rapvideo med en stripper med rødt hår før jeg dro et annet sted. Så traff jeg en annen stripperlignende dame med rødt hår og trodde det var skjebnen.

 

det var det ikke for å si det sånn! 

Lenke til kommentar

Blir med VAR, Stor tro på neste sesong

Tror ikke den Salah situasjonen der hadde ført til gult kort for filming med VAR heller. Som de sa i studio: "Det er kontakt, men han faller for lett. Greit å bare fortsette spillet der."

 

Å være en pinglete fotballspiller er ikke straffbart. Da hadde isåfall dommere over hele verden slitt med smerter og skader i forskjellige deler av armen etter å ha måtte dra opp kort fra lomma i et umenneskelig tempo i 90 min.

Endret av 49neffets
Lenke til kommentar

Tror ikke den Salah situasjonen der hadde ført til gult kort for filming med VAR heller. Som de sa i studio: "Det er kontakt, men han faller for lett. Greit å bare fortsette spillet der."

 

Mao han prøver å jukse til seg en straffe som han ikke skulle hatt. Derfor bør sånt idioti lede til gult kort.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mao han prøver å jukse til seg en straffe som han ikke skulle hatt. Derfor bør sånt idioti lede til gult kort.

Og korleis skal slikt regelverk sjå ut? Eg er heilt for endringa, men det blir ekstremt vanskelig å skrive noken konkrete paragrafer her. Alt er opent for tolkning av dommer og så er vi der som handsing innafor 16 er no.

 

Nesten bedre at egen komite sitter med repriser i etterkant og slår ned på dette med suspensjoner osv...høres delvis kjent ut? ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...