Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spennende sesong i år for to klubber. Jeg tror at første og andreplass vil bli en kamp mellom Liverpool og Man City. 3 og 4 blir en kamp for Man Utd, Chelsea og Tottenham, hvor jeg tror de to første trekker det lengste strået. Jeg tror Liverpool fansen har noe spennende i vente, for førsteelveren ser så bra ut at den matcher City ganske greit (men er avhengig av få skader!).

Selv stygt redd for at Spurs havner på 5. De så ikke veldig overbevisende ut mot Newcastle. Hadde vært veldig kjedelig for klubben nå med ny stadion, fantastisk stall og på vippen til å gå hele veien. Får vel bare håpe på at Mourinho fucker opp.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Mye som kan endre seg, bare spilt en runde.

 

Husker jo for to sesonger siden da alle avskrev Chelsea og Conte etter noen grusomme kamper i starten. Så gjorde de et par endringer, og vant ligaen overlegent.

 

Ikke at jeg tror for eksempel Arsenal vinner ligaen, men alt kan endre seg.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mye som kan endre seg, bare spilt en runde.

 

Husker jo for to sesonger siden da alle avskrev Chelsea og Conte etter noen grusomme kamper i starten. Så gjorde de et par endringer, og vant ligaen overlegent.

 

Ikke at jeg tror for eksempel Arsenal vinner ligaen, men alt kan endre seg.

Og året før det vant Leicester City ligaen. 

 

For meg blir det helt uinteressant å spekulere hvem som vinner ligaen så tidlig.

Lenke til kommentar

Så på tabellen på VG Live og da så det ut som det kun var 5. plassen som fikk Europaliga, var vel noe feil.

 

Stemmer, kun 5. plassen som gir direkte innpass til gruppespillet i EL fra ligaen, 2 andre lag får plass gjennom seier i ligacup eller FA cup. Så går det på plassering i ligaen

Endret av #EmeryOut
Lenke til kommentar

Så på tabellen på VG Live og da så det ut som det kun var 5. plassen som fikk Europaliga, var vel noe feil.

 

Stemmer, kun 5. plassen som gir direkte innpass til gruppespillet i EL fra ligaen, 2 andre lag får plass gjennom seier i ligacup eller FA cup. Så går det på plassering i ligaen

 

Veldig ofte så er jo vinner av CoC eller FA topp 5. Kan nok regne med at i alle fall 6 plassen får EL neste sesong. 

Lenke til kommentar

Der fikk Ederson en målgivende. Uten å ville ta fra Aguero noe som helst så kan man vel si at det var et unødvendig mål å slippe inn for Huddersfield. Jeg har satset på over  5 mål i denne kampen...

 

Tor jeg får tilbake de pengene jeg satset.

Endret av oOF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...