Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sir Alex Ferguson.

 

Diskusjon død.

Nei, han er et av ytterst få unntak. Hvis du kan nevne 4-5 til så kan du få meg på gli. Dessuten, det laget og den økonomien han kontrollerte mot slutten av sin karriere gjorde det jo komplett umulig for andre å vinne før de styrtrike klubbene kom på banen..,

 

Så du mener at en managers innvirkning på spillerkjøp, treningshverdag, assistenter, ansatte, supportere, akademi, mediehåndtering, strategi og kommersielle avtaler ikke har noe å si?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Sir Alex Ferguson.

 

Diskusjon død.

Nei, han er et av ytterst få unntak. Hvis du kan nevne 4-5 til så kan du få meg på gli. Dessuten, det laget og den økonomien han kontrollerte mot slutten av sin karriere gjorde det jo komplett umulig for andre å vinne før de styrtrike klubbene kom på banen..,

Så du mener at en managers innvirkning på spillerkjøp, treningshverdag, assistenter, ansatte, supportere, akademi, mediehåndtering, strategi og kommersielle avtaler ikke har noe å si?

Nei, jeg sier ikke at det ikke har noe å si. Jeg sier at det er ekstremt overvurdert hvor stor betydning det har.

 

Og Moyes arvet et dårlig lag, jeg mente Utd sitt lag noen sesonger før det. Og at LVG er en så sykt god manager synes jeg er på grensen til en latterlig påstand med det laget han har til rådighet nå. Men han har gjort en grei jobb, omtrent det minste av det man burde forvente i en slik klubb. Han er en som tidligere har vist at han kan utgjøre en forskjell. Så da har vi Ferguson, Mourinho, LVG og kan legge til Eggen for moro skyld og et hjemlig eksempel. Kom gjerne med flere?

Lenke til kommentar

Jeps, godkjent det, i en sesong. Men ville han hatt noe å stille opp med over tid mot Molde og Rbks økonomiske muskler?

 

Edøy: Neida, det blir for dumt av meg, Deila er/var en strålende manager.

 

Men hva mener dere har mest å si? Økonomiske muskler, god admistrativ ledelse, gode spillere eller en god trener/manager?

 

Jeg vil si at en kombinasjon av de to første er viktigere enn de to siste.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Men hva mener dere har mest å si? Økonomiske muskler, god admistrativ ledelse, gode spillere eller en god trener/manager?

 

Jeg vil si at en kombinasjon av de to første er viktigere enn de to siste.

Det er en kombinasjon av alle disse faktorene som avgjør om en klubb lykkes eller ikke. I noen klubber kan det hende at managerbytter ikke har så mye å si. Men i mange tilfeller kan en manager komme inn og endre alt, og det har vi sett utallige eksempler på. 

Lenke til kommentar

 

 

Men hva mener dere har mest å si? Økonomiske muskler, god admistrativ ledelse, gode spillere eller en god trener/manager?

 

Jeg vil si at en kombinasjon av de to første er viktigere enn de to siste.

Det er en kombinasjon av alle disse faktorene som avgjør om en klubb lykkes eller ikke. I noen klubber kan det hende at managerbytter ikke har så mye å si. Men i mange tilfeller kan en manager komme inn og endre alt, og det har vi sett utallige eksempler på.

Ja enig med deg om det første, men jeg mener at den tiden er forbi.

Lenke til kommentar

Tim Sherwood svarer via brev til en seksåring, Charlie Pye, som søkte på jobben som Villa-manager etter at Lambert fikk fyken :p Herlig fyr!

 

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/tim-sherwood-replies-to-sixyearold-aston-villa-fan-who-applied-for-managerial-job-10173894.html 

 

For de som ikke gidder å trykke på linken, her er litt av brevet som ble publisert på Villas sider; 

 

I think my team talks would be very good and my tactics would be excellent," said Charlie in his initial letter (...) We need to stop the goals by getting in the way. We need to score more by shooting on target. This is a winning formula, so my dad says.

"As for payment on taking the job, all I ask is for a signed claret and blue football, a WWE wrestling figure and some sweets. As a win bonus each week, I would want a Twix.

 

 

Deler avSherwoods svar; 

"Hopefully you're not too disappointed at missing out and I'm informed that I just managed to pip you to the post so you were very close to being offered the job. "Our chief executive Tom Fox has informed me that the club would like your permission to keep the letter on file 'just in case' - although I'm hoping I will be successful at this great football club.

 

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...