Gå til innhold

benchmeisters treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hvor mye tar jeg i benkpress?

2. Hvor mye tar du i benkpress?

Hva har det med saken å gjøre? Blir jo som å si; Hvor stor pikk har jeg? Og hvor stor pikk har du?

 

Gir ingen mening i henhold til råd, dette er ikke i mot deg, dette er for deg. Idiot.

 

Melder meg ut av tråden.

Så en person som sliter med stangen i benkpress er like kvalifisert som Ryan Kennely til å gi råd om hvordan man skal trene for å bli god i benkpress?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samma det. Eg ser uansett ikkje argumentet hans, når han gjer råd til alle som driver med kondisjonstrening. Korleis ligger du an der benchmeister? Er det noke poeng i å ta råda dine seriøst når du hadde kollapsa etter en 500-meter i oppvarmingstempo?

 

I tillegg seier du alle som deffer og jogger skal drikke gatorade under økta, men ingen har endå fått deg til å forklare koffor. Tør du å svare på det, eller berre ignorerer du at eg spør, og heller berre skriver et nytt innlegg?

Endret av iverha2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samma det. Eg ser uansett ikkje argumentet hans, når han gjer råd til alle som driver med kondisjonstrening. Korleis ligger du an der benchmeister? Er det noke poeng i å ta råda dine seriøst når du hadde kollapsa etter en 500-meter i oppvarmingstempo?

 

I tillegg seier du alle som deffer og jogger skal drikke gatorade under økta, men ingen har endå fått deg til å forklare koffor. Tør du å svare på det, eller berre ignorerer du at eg spør, og heller berre skriver et nytt innlegg?

 

Hvilket grunnlag har du for å si noe om kondisjonen min?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du husker ikkje engang sjøl alt pisset du skriver? Neinei, ikkje så rart.

 

Gatorade-spørsmålet, då? Vrir du deg unna for over 10.gang?

 

Jeg har aldri skrevet at Blato sliter med stangen i benkpress.

 

EDIT: Jeg foreslår at du finner en måte å øke leseforståelsen din på, så unngår vi slike missforståelser i fremtiden.

Endret av benchmeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du husker ikkje engang sjøl alt pisset du skriver? Neinei, ikkje så rart.

 

Gatorade-spørsmålet, då? Vrir du deg unna for over 10.gang?

 

Jeg har aldri skrevet at Blato sliter med stangen i benkpress.

 

EDIT: Jeg foreslår at du finner en måte å øke leseforståelsen din på, så unngår vi slike missforståelser i fremtiden.

 

Nei, men det du referer til er det samme. Det er et indirekte og sarakastisk svar til noen som prøver å hjelpe deg, hvor du indirekte referer til meg, siden du i forrige post skriver OM meg i en negativ setning. Vet ikke hvorfor du skal ha det til at du benker så mye mer enn andre, kjenner 19-åringer som benker 210 kg (konkurranseløftere.

 

Lurer dog på dette gatoradetullet ditt. Hvor har du dette fra? Skulle gjerne tatt meg fem gatorade og blitt supermann om dine råde står likt i forhold til det du skriver.

Lenke til kommentar

Så du husker ikkje engang sjøl alt pisset du skriver? Neinei, ikkje så rart.

 

Gatorade-spørsmålet, då? Vrir du deg unna for over 10.gang?

 

Jeg har aldri skrevet at Blato sliter med stangen i benkpress.

 

EDIT: Jeg foreslår at du finner en måte å øke leseforståelsen din på, så unngår vi slike missforståelser i fremtiden.

 

Nei, men det du referer til er det samme. Det er et indirekte og sarakastisk svar til noen som prøver å hjelpe deg, hvor du indirekte referer til meg, siden du i forrige post skriver OM meg i en negativ setning. Vet ikke hvorfor du skal ha det til at du benker så mye mer enn andre, kjenner 19-åringer som benker 210 kg (konkurranseløftere.

 

Lurer dog på dette gatoradetullet ditt. Hvor har du dette fra? Skulle gjerne tatt meg fem gatorade og blitt supermann om dine råde står likt i forhold til det du skriver.

Jeg er smertelig klar over at det finnes horder av folk som benker mer enn meg, og mange av dem er både yngre og lettere.

 

Edit: Hvis de 210 kg-ene er raw burde vel personen kunne ta norgesrekord i benk, så fremt han er under 100 kg.

Endret av benchmeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du husker ikkje engang sjøl alt pisset du skriver? Neinei, ikkje så rart.

 

Gatorade-spørsmålet, då? Vrir du deg unna for over 10.gang?

 

Jeg har aldri skrevet at Blato sliter med stangen i benkpress.

 

EDIT: Jeg foreslår at du finner en måte å øke leseforståelsen din på, så unngår vi slike missforståelser i fremtiden.

 

"Så en person som sliter med stangen i benkpress er like kvalifisert som Ryan Kennely til å gi råd om hvordan man skal trene for å bli god i benkpress?"

 

Har du valker foran auga? Det står jo der ;)

 

gatorade då gutten min?

Lenke til kommentar

Var kanskje ei kritisk setning han ga, men var heller meint som et hint til at du trena VELDIG mykje benkpress, noke eg er heilt enig i. Altfor mange pressøvelser, i tillegg greier du ikkje styre deg på marken og har for stort ego. Det får gå som det går ;)

 

Gatorade????!!! :) <3

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at benchmeister mener at gatorade-tipset hans er spøk. Han har omtrent skrevet det i samtlige tråder der folk spør om råd til slanking. Ikke klarer han svare for seg heller når han får kritiske spørsmål om dette, så vi må nok bare gi opp å få noe svar.

 

Edit: Gått ned i vekt/omkrets rundt magen eller bare trekker du inn magen?

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Edit: Gått ned i vekt/omkrets rundt magen eller bare trekker du inn magen?

Aldri i verden om det er mulig å trekke inn magen så mye.

 

 

At du merker det er slit å trene benk så ofte er vel kanskje ikke så rart, men om du tar det rolig noen dager vil kroppen reagere på samme måte som med utholdenhet, slik at den da overkompenserer ekstra mye og du får en "formtopp"?

Jeg har ikke peiling på styrketrening i det heletatt, bare nysjerrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...