Gå til innhold

benchmeisters treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torsdag

 

Benk, medium bredt grep:

-87.5*6

-95*5

-102.5*5

-110*4

-120*3

-122.5*3

 

Alt var lett, men vondt da jeg er solbrent på ryggen (noen behandlingstips for dette?).

 

Frontpress

-1*5

 

Nedtrekk

- 3*8

 

Det er viktig å trene ryggen hvis man vil bli sterk i benk, da det tross alt er den som danner fudamentet man ligger på når man presser. En viss muskelbalanse er òg å foretrekke.

Endret av benchmeister
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt var lett, men vondt da jeg er solbrent på ryggen (noen behandlingstips for dette?).

 

 

alovera. eller body lotion tror jeg det var, hvis det var solbrenten du mente, det kjøler vartfall ned en del ;)

 

var selv VELDIG rød, men det hjalp på veldig.

Endret av joakimz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Naturell Yoghurt har funket for meg alle tidene jeg har blitt solbrent. Jeg har en hud som blir veldig fort brunn og brent, så derfor var det lurt for meg å teste ut methoder som funker når jeg ble solbrent. Prøvde mange forskjellige, men smøre yoghurt på stedet er det aller beste. Det kjøler ned det brente stedet ekstremt, faktisk slik at du fryser. Også får du bare ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar

Body lotion er det eneste som fungerer + en del produkter ment for dette.

 

Bakteriene i youghurt er ikke hudbakterier, på samme måte som du ikke spiser bakteriene i body lotion. :-)

 

Så si meg hvorfor det funker for meg.. ouch.. du har ikke prøvd det selv, så vær så snill smart guy, ikke kom med såne påstander. Og tro meg, jeg har blitt solbrent mange ganger etter håpløse uten t-shorte dager. Jeg har prøvd det meste fra kremmer til kjærringråd, alovera funker i 10 min før det gir etter. Yoghurt er det eneste som har hjolpet meg kjempemasse og varer fra en halv time til jeg får sove, slik at jeg får sove.

 

Men så må man også ta i bekrakting at du er ikke meg, så hvis du har prøvd yogurt (noe jeg tipper du ikke) så skal du få lov å si at det ikke funker for DEG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...