Gå til innhold

Fotball-VM 2010: Odds- og tippetråd

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The fighting spirit i USA tror jeg slår Ghana. USA har bydd på mer offensiv fotball i dette VM, mens Ghana virker litt tamme offensivt. Gå for den.

Skrevet

var det jeg tenkte og. Må jo satse på usa. Sinnsykt synd at jeg ikke klarer å bry meg om en kamp med mindre jeg tipper. Sånn sett er div fans rund omkring verden veldig heldig.

Skrevet

Dagens spill:

Uavgjort i England - Tyskland m/safebets på 2-1/1-2.

Odds: 3.00 (ca)

Innsats: 1000kr.

Jeg har spilt på følgende utfall av kampen:

¤ England vinner straffekonk

¤ England vinner i X-time

¤ Tyskland vinner i X-time

Vinner 3000kr hvis en av de skjer.

Samtidig får jeg ca 1000kr (innsatsen tilbake) om:

¤ Tyskland vinner straffekonk.

¤ England vinner 2-1

¤ Tyskland vinner 2-1.

Dette er selvsagt med masse singel spill på Betfair.

Kan også ta med at hvis England går videre og J.Defoe blir toppscorer i VM samtidig som Spania vinner VM så stikker jeg av med rundt 600.000kr. Innsatsen var 60kr. Kan vel skje 1 av 10.000 ganger? :cool:

Skrevet (endret)

Du satsa 1000kr på at det blir uavgjort under dagens kamp? Eller er det kun noe du hadde tenkt å gjøre? Modig gjort må jeg si.

edit; Hvor er det folket her tipper , går det stort sett norsk tipping eller finnes det bedre alternativer?

Endret av asad
Skrevet

Unibet er mye bedre. Bedre utvalg pluss bedre odds. :)

Ekspertens tips:

Argentina - Mexico Red Card Awarded (1=Yes, 2=No) 1 3.20

Germany - England Total Goals Scored 2.5 Over 2.5 2.40

Total odds = 7.68

Skrevet

Brasil med handicap anbefales ikke. Chiles lag er ikke til å spøke med, tror de gir Brasil kamp helt til fløyta går for siste gang.

Skrevet (endret)

^ MEGET solid. En høvding på den så er det formodentlig tre lettjente lapper. :thumbup:

Argentina - Mexico 0-1 H
Hva betyr 0-1 H her egentlig? At argentine vinner men så har du safet om det skulle bli 1-0 til mexico? Skjønte ikke den helt.

Og, Men, hvor better folka her egentlig. Vet bare om unibet og betsson foreløpig. Hadde vært interessant å titte på flere sider.

Endret av Balthier842
Skrevet

Hender jeg tar en liten kupong her og der når jeg leverer VikingLotto og Extra hos Norsk Tipping, men ellers går det i Unitbet for min del. Spilte noe på Expect (?) før, men syns Unibet er bedre på det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...