Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de.

Endret av ahpadt
Skrevet

Er flere nye greie ting som kommer i iOS6, men er uansett mest opprørt om Youtube og (Google) Maps. Kommer til å savne de.

YouTube appen nå er milevis bedre. Og det blir nok googles nye map app også.
Skrevet

Jepp, vil nok komme med vektorgrafikk som på Android og nye apple sin Maps. Eneste potensielle problemet er at man ikke kan velge den som standard kartapp, avhengig av hvor god apple sin er.

Skrevet (endret)

Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgikk for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/

Endret av ahpadt
Skrevet

Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete...

Er nå på iOS 6 GM på min iPhone 4, fungerer gull det. Har kjørt BETA1, 2, 3 og 4 også fra første stund og har aldri vært noen ytelsesproblemer her i gården.

Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgitt for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/

Blir veldig, veldig overrasket om Google Maps ikke kommer på AppStore innen 2013.

Skrevet

Noen som har testet iOS 6 på iPhone 4? Vurderer å teste men vil ikke dersom det blir for laggete...

Jeg oppgraderte nå nettopp, men glemte at Turn by Turn kun støttes på 4S (og oppover). Skuffa! :(

Skrevet

Ehm, denne Youtube appen som er milevis bedre på App Store, just by the way, så funker ikke Airplay lenger til Apple TV? (Bare lyd, ikke video?). Wtf? Det kan jo ikke stemme?

Skrevet

Ehm, denne Youtube appen som er milevis bedre på App Store, just by the way, så funker ikke Airplay lenger til Apple TV? (Bare lyd, ikke video?). Wtf? Det kan jo ikke stemme?

Ja det må være en bug. Eller kanskje det blir i orden når appletv blir oppgradert til neste versjon.

Skrevet

Virker det fra Safari?

Jeg vet ikke om det er noe galt med iPaden min (litt off-topic), men jeg får ikke sett videoer på youtube.com med iOS 6. Det står at flash er nødvendig. Sikkert et skittent triks for å få meg til å laste ned appen.

Skrevet

Er nå på iOS 6 GM på min iPhone 4, fungerer gull det. Har kjørt BETA1, 2, 3 og 4 også fra første stund og har aldri vært noen ytelsesproblemer her i gården.

Google sa med en gang at de ville utvikle sin egen Youtube-app når Apple sin lisens utgitt for utvikling av egen Youtube-app. Dette har vi ikke hørt noe om med tanke på å få Google Maps på iOS. Prøvde for moroskyld maps.google.com på telefonen i går og streetview fungerer ikke. :-/

Blir veldig, veldig overrasket om Google Maps ikke kommer på AppStore innen 2013.

Det nye maps syntes jeg er milevis bedre enn gamle apps i ios5, turn by turn navigation er bare elsk, og kartene har blitt mye bedre. ihvertfall her i stavanger

Skrevet

Virker det fra Safari?

Jeg vet ikke om det er noe galt med iPaden min (litt off-topic), men jeg får ikke sett videoer på youtube.com med iOS 6. Det står at flash er nødvendig. Sikkert et skittent triks for å få meg til å laste ned appen.

Det er ingen app for iPad enda.

Skrevet (endret)

Det er ingen app for iPad enda.

Da er det jo uforståelig at de krever flash, noe de ikke gjorde tidligere.

Du kan jo alltids prøve http://www.youtube.com/html5 :)

Er uansett en finger i øyet at Google ikke lanserer iPad-utgaven samtidig... Irriterende.

Endret av ahpadt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...