Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner.

Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da :)

Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. :)

 

Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake.

Vet at det ikke er noen skader.

Men vil det koste meg noe å få reklamert telefonen/sendt den på reperasjon?

Lenke til kommentar

Skjønner.

Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da :)

Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. :)

 

Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake.

 

Er det ikke bare en swap man får? Eller er det en splitter ny fra fabrikk?

En swap ja. Betegnes jo som "ny", men det er jo i realiteten en telefon som har vært brukt men blitt fikset og fått nye deksler på utsiden. Og det er fra verksted, ikke butikk. :)

Lenke til kommentar

iCloud-kontrollpanel kommer for Windows også. Du kan vel uansett gå på icloud.com uansett operativsystem for å se filer som ligger i skyen.

 

icloud_control_panel_for_windows_gm_seed.zip er ute til utviklere men ikke sluppet offentlig enda.

 

Jeg lasted ned icloud control panel til windows 7 fra apple sine sider forleden dag.

Kunne ikke bruke det til stort annet enn å se hvor mye du hadde lagret og kjøpe mer plass

Lenke til kommentar

Jeg lasted ned icloud control panel til windows 7 fra apple sine sider forleden dag.

Kunne ikke bruke det til stort annet enn å se hvor mye du hadde lagret og kjøpe mer plass

Du kan jo ikke gjøre så mye mer med iCloud-kontrollpanelet i OS X heller. Det er de ulike programmene (iPhoto, Aperture) som støtter iCloud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...