Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Altså når jeg prøver å sette den i DFU-modus skjer det ingenting i iTunes hvertfall.

iTunes sier ifra hvis den oppdager en enhet i DFU-modus, så hvis ingenting skjer har du ikke gjort det riktig. Prøv igjen, og gjør nøyaktig som guiden sier. ;)

 

Koble telefonen til maskinen, skru den av, hold inne låse-knappen (den på toppen) i tre sekunder, hold så inne hjem-knappen (den runde) i ti sekunder uten å slippe låse-knappen, og slipp så låse-knappen. Fortsett å holde inne hjem-knappen til en melding dukker opp i iTunes (ca. 15 sekunder).

Kan det ha noe med at jeg gjør det på en annen PC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man MÅ ta kontakt med apple.no. Jeg ringte via telefon. Eplehusene tar ikke inn noe.

 

Lydløs knappen min ble herpet. Ringte inn, en fyr fra DHL hentet telefonen på døra. Den ble sendt til Nederland, to (TO!) dager senere kom den samme fyren fra DHL på døren med en splitter ny iPhone 4 :)

Lenke til kommentar

Man MÅ ta kontakt med apple.no. Jeg ringte via telefon. Eplehusene tar ikke inn noe.

 

Lydløs knappen min ble herpet. Ringte inn, en fyr fra DHL hentet telefonen på døra. Den ble sendt til Nederland, to (TO!) dager senere kom den samme fyren fra DHL på døren med en splitter ny iPhone 4 :)

 

Høres jo bra ut det. Hva pakket du den i?

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Skjønner.

Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da :)

Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. :)

 

Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake.

Endret av iHouse
Lenke til kommentar

Skjønner.

Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da :)

Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. :)

 

Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake.

 

Er det ikke bare en swap man får? Eller er det en splitter ny fra fabrikk?

Lenke til kommentar

Noen som ikke bor i en av norges største byer som får til å se værforholdet? Bor selv midt i Molde og da den byen ikke finnes i vær appen til apple har jeg de siste dagene prøvd meg på "lokale værforhold" men får kun ukjent plassering.

 

Stedstjenster står både på og på under vær appen.

 

Noen som har en fix til dette problemet?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...