Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må aktiveres under accessibility options først. Custom vibrering er ment for hørselshemmede.

 

hmm... Det burde jeg egentlig ha skjønt :D får skylde på klokka da :) venter på svar på ei melding nå for å teste LED blinkinga :) ikke det at den kommer til å bli brukt, men gøy å se hvordan ting funker.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke merket noe til treghet eller kortere batteritid på min iPhone 4. :)

 

Ikke jeg heller, kanskje tilogmed litt bedre batteritid, uten at jeg har fått testa den mot normal bruk helt enda :)

 

Har merket 2 ganger når jeg har åpna telefonen fra tastelås at den "fadinga" i det den går over fra "lukket" til "åpen" ikke har rekt å komme..?

Lenke til kommentar

*snip*

 

Forresten, er det noen som vet om Logitech G35 vil funke om jeg kjøper en sånn USB sak til iPhone?

Koss PortaPro har tapt seg myye i lydkvalitet siden mitt forrige ble innkjøpt og måtte byttes nylig : ( Hadde forresten også vært drittøft å kunne bruke de tre G-knappene + volumjustering og mic funksjon på iPhone : D

(surround er IKKE noe must for meg i en slik situasjon : p)

 

*snip*

 

Prøvde meg på denne for litt siden, fikk svar på noen andre spørsmål i det samme innlegget, men er det ingen som har erfaring med sånt?

Lenke til kommentar

Etter oppdatering til ios5 har jeg problemer med bluetooth og oppkobling i bilen (moedeo) Får spilt musikk bare i 30 min så mister bilen og telefonen kommunikasjonen. Klarer heller ikke å lese telefonboken. Så på apple.com sitt diskusjonsforum at flere hadde problemer med dette. Håper det kommer en rask fiks på dette, for det er utrolig irriterende.

I tillegg synes jeg at batterikapasiteten er dårligere med ios5...

Lenke til kommentar

Heisann. Prøver ut iMessages nå, men fikk beskjed om at operatøren kan ta betalt for å aktivere det ... Vil det si at de tar sånn sykt mye penger fra meg nå som jeg har aktivert iMessages?

Nei, ingen norske operatører tar betalt for iMessage utover det datatrafikken koster (snakk om øre, ikke kroner).

 

 

Ser ikke ut til at det fungerer..

Det fungerer ikke å sette den i DFU-modus eller det hjelper ikke? Hvis det siste så vet jeg ikke, beklager.

Lenke til kommentar

Heisann. Prøver ut iMessages nå, men fikk beskjed om at operatøren kan ta betalt for å aktivere det ... Vil det si at de tar sånn sykt mye penger fra meg nå som jeg har aktivert iMessages?

Nei, ingen norske operatører tar betalt for iMessage utover det datatrafikken koster (snakk om øre, ikke kroner).

 

 

Ser ikke ut til at det fungerer..

Det fungerer ikke å sette den i DFU-modus eller det hjelper ikke? Hvis det siste så vet jeg ikke, beklager.

Altså når jeg prøver å sette den i DFU-modus skjer det ingenting i iTunes hvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke merket noe til treghet eller kortere batteritid på min iPhone 4. :)

 

Ikke jeg heller, kanskje tilogmed litt bedre batteritid, uten at jeg har fått testa den mot normal bruk helt enda :)

 

Har merket 2 ganger når jeg har åpna telefonen fra tastelås at den "fadinga" i det den går over fra "lukket" til "åpen" ikke har rekt å komme..?

 

Både jeg og en kompis har mer enn halvert batteri tiden etter oppdatering. Prøvde en nye Restore for sikkerhets skyld. Kan falle så mye som 2% på en sms med 2-300 tegn. Og er ingen sinke på tastinga.

 

Og vi er IKKE ALENE

Endret av iPaal
Lenke til kommentar

Altså når jeg prøver å sette den i DFU-modus skjer det ingenting i iTunes hvertfall.

iTunes sier ifra hvis den oppdager en enhet i DFU-modus, så hvis ingenting skjer har du ikke gjort det riktig. Prøv igjen, og gjør nøyaktig som guiden sier. ;)

 

Koble telefonen til maskinen, skru den av, hold inne låse-knappen (den på toppen) i tre sekunder, hold så inne hjem-knappen (den runde) i ti sekunder uten å slippe låse-knappen, og slipp så låse-knappen. Fortsett å holde inne hjem-knappen til en melding dukker opp i iTunes (ca. 15 sekunder).

Lenke til kommentar

Huk av Sync this iPhone on WiFi når den er koblet i PC'en med USB. Så kan du plugge ut USB og da skal det fortsatt være under Devices på iTunes så du kan trykke sync der eller på Sync Now under General i Settings på iPhone :)

 

Men ja, batteriet går fra 100 prosent til 70 prosent uten at jeg bruker telefonen, det også veldig kjapt.. er det pga. at det ser etter Mail hver time (Fetch)? Eller er iOS5 bare for mye for den med iCloud osv?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...