Gå til innhold

Angående kvalitetsbeskyttelse til HTC Desire.


Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke min to uker gamle HTC Desire offentlig i frykt for at den skal få uhelbredelige skader og riper. Min nåværende oppbevaringsplass for min Desire er i en slik iPod-sokk. Dette fungerer helt fint når den bare skal ligge på rommet mitt, men den gir jo forøvrig nesten ingen beskyttelse.

 

Jeg har for øyeblikket også en iPod Touch (2nd Gen) som har en slik plastikk film på skjermen (noe ala Invisibleshield). Caset jeg bruker er DETTE. Det caset er jeg veldig fornøyd med, og det virker veldig robust. Er det mulig å få noe lignende til HTC Desire?

 

Jeg vil ikke bruke HTC Desire som min faste mobiltelefon før jeg har Invisibleshield eller lignende til skjermen, og et robust case som beskytter resten av mobilen. Jeg er redd for at jo lengre tid det går uten beskyttelse, des flere riper og støv samles på skjermen.

 

Hvor kan jeg kjøpe slik beskyttelse for en ikke så dyr penge, og med rask leveringstid (hvis produktet bare finnes på Internett).

 

Jeg bor i Stavanger. Er det noen herfra som har kjøpt beskyttelse til sin HTC Desire og vet om noen butikker hvor det selges?

Endret av Exozza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ikke min to uker gamle HTC Desire offentlig i frykt for at den skal få uhelbredelige skader og riper. Min nåværende oppbevaringsplass for min Desire er i en slik iPod-sokk. Dette fungerer helt fint når den bare skal ligge på rommet mitt, men den gir jo forøvrig nesten ingen beskyttelse.

 

Jeg har for øyeblikket også en iPod Touch (2nd Gen) som har en slik plastikk film på skjermen (noe ala Invisibleshield). Caset jeg bruker er DETTE. Det caset er jeg veldig fornøyd med, og det virker veldig robust. Er det mulig å få noe lignende til HTC Desire?

 

Jeg vil ikke bruke HTC Desire som min faste mobiltelefon før jeg har Invisibleshield eller lignende til skjermen, og et robust case som beskytter resten av mobilen. Jeg er redd for at jo lengre tid det går uten beskyttelse, des flere riper og støv samles på skjermen.

 

Hvor kan jeg kjøpe slik beskyttelse for en ikke så dyr penge, og med rask leveringstid (hvis produktet bare finnes på Internett).

 

Jeg bor i Stavanger. Er det noen herfra som har kjøpt beskyttelse til sin HTC Desire og vet om noen butikker hvor det selges?

 

Her har du det,

 

http://www.zagg.com/invisibleshield/htc-desire-cases-screen-protectors-covers-skins-shields.php

 

Jeg var med i konkuranse til Ipad og fikk rabatt kupong for 30% og en annen kompis fikk på 50%.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra dem og fikk pakken innen 2 uker i posten.

Hvordan ser HTC Desire ut med InvisibleShield på? Jeg har tenkt å bestille den som bare dekker framsiden av mobilen, men så nettopp en video på YouTube hvor det bare så rotete ut med InvisibleShield på.

 

EDIT: Bør jeg kjøpe den som bare dekker skjermen (ikke knappene), eller den som dekker hele (også knappen). Uansett hvilken jeg kjøper, skal jeg bare bruke den på framsiden av telefonen, da jeg skal ha et case som beskytter baksiden. Er det noen som har den som bare dekker skjermen, eller den som dekker hele, og kan fortelle meg hvordan det ser ut på framsiden? :)

Endret av Exozza
Lenke til kommentar

Du har tilfeldigvis ikke en slik rabattkupong til meg også? Fra man bestiller, hvor lang tid tar det før man før dette? Og har du noen linker til et solid case?

 

Jeg fikk IS til ipad iløpet av 2 uker. Anbefaler deg å bruke foran bare.

Her har du 40% kode.

 

ia2nndd6

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra dem og fikk pakken innen 2 uker i posten.

Hvordan ser HTC Desire ut med InvisibleShield på? Jeg har tenkt å bestille den som bare dekker framsiden av mobilen, men så nettopp en video på YouTube hvor det bare så rotete ut med InvisibleShield på.

 

EDIT: Bør jeg kjøpe den som bare dekker skjermen (ikke knappene), eller den som dekker hele (også knappen). Uansett hvilken jeg kjøper, skal jeg bare bruke den på framsiden av telefonen, da jeg skal ha et case som beskytter baksiden. Er det noen som har den som bare dekker skjermen, eller den som dekker hele, og kan fortelle meg hvordan det ser ut på framsiden? :)

Har dette selv på min iPod. Og ja, det er litt knotete å sette beskyttelsen på. Det viktigste er at du tar deg god tid, og er så nøye som mulig. Prøv å skape så lite luftbobler som mulig.

 

Beskyttelsen er utrolig god! Beskyttelsen tar imot alle ripene, og iPod skjermen min ser helt ny ut. Ikke en eneste ripe på skjermen.

Lenke til kommentar

Thread hijacking!

 

Har bestillt meg en slik Ivisible shield til skjermen. Men eg kunne tenkt meg å folde mobilen inn i en gummi case etc. for å beskytte baksiden mot riper og evt. ta i mot små støt om eg skulle vere uheldig å miste den.

 

Noen som har erfaring eller tips til slike for Desire?:)

Lenke til kommentar

Thread hijacking!

 

Har bestillt meg en slik Ivisible shield til skjermen. Men eg kunne tenkt meg å folde mobilen inn i en gummi case etc. for å beskytte baksiden mot riper og evt. ta i mot små støt om eg skulle vere uheldig å miste den.

 

Noen som har erfaring eller tips til slike for Desire?:)

Hehe, går greit det. Tråden handler jo også om annen beskyttelse enn InvisibleShield. Sammen med InvisibleShield, kjøpte jeg også to case for en billig penge.

 

Link 1

Link 2

 

Jeg bestilte disse igår, så jeg kan ikke si noe om kvaliteten på dem. Men jeg regner med at de tåler en støt.

Lenke til kommentar

Ja det var akkurat slike eg var på utkikk etter :)

 

Eg fannt forøvrig denne som er en del rimeligere samt gjenomsiktig. Om den er noe tess er jo en annen sak.

 

EDIT: Blir nok en bestilling fra den siden du linket til Excozza, gikk jo meg hus forbi at det var HKD kurser det var snakk om :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja det var akkurat slike eg var på utkikk etter :)

 

Eg fannt forøvrig denne som er en del rimeligere samt gjenomsiktig. Om den er noe tess er jo en annen sak.

 

EDIT: Blir nok en bestilling fra den siden du linket til Excozza, gikk jo meg hus forbi at det var HKD kurser det var snakk om :p

Haha, det samme skjedde med meg første gang jeg besøkte den siden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Har invisibleshield på min som jeg satt på første dagen, men ser ut som jeg har en lang tydelig ripe midt på skjermen. Skjønner ikke hvordan den har havnet der, og litt dumt å ta av filmen å ødelegge den for å se om det er i den. Har ikke tatt på skjermen med annet en fingrene og den kluten som fulgte med invisibleshield så er veldig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...