Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen er jo fasiten på hvordan gameplayet i fifa 11 blir. Gleder meg til å finne ut av det, selv om Civ5 kommer til å ta min tid fram mot fifa11

 

Ikke i det hele tatt. Kampene blir annerledes når en spiller med 3 min omganger kontra 5-6 min. Hvem er det som spiller med 3 som standard?

 

Så demoen er slett ikke noe fasit. De gjør endringer mellom demo og fullversjon og.

Lenke til kommentar

I fjor hadde man eksempelet med at finesse skudd fra 20-30 meter alltid gikk inn på demoen, selv om skuddet var løst og spratt fire-fem ganger før den går i mål.Dette ble fikset på det endelige spillet, selv om finesse skudd fortsatt går alt for ofte inn.

 

Noe som ødelegger med at det er så kort tid er at man ikke opplevd å lede kamper på samme måte som på det endelige spillet. Man opplever ikke det store bakrommet på demoen siden laget ikke står så høyt som de gjør når man leder med 2 + mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Demoen er jo fasiten på hvordan gameplayet i fifa 11 blir. Gleder meg til å finne ut av det, selv om Civ5 kommer til å ta min tid fram mot fifa11

 

Ikke i det hele tatt. Kampene blir annerledes når en spiller med 3 min omganger kontra 5-6 min. Hvem er det som spiller med 3 som standard?

 

Så demoen er slett ikke noe fasit. De gjør endringer mellom demo og fullversjon og.

 

Gameplayet er jo det samme uavhengig lengden på omgangen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I fjor hadde man eksempelet med at finesse skudd fra 20-30 meter alltid gikk inn på demoen, selv om skuddet var løst og spratt fire-fem ganger før den går i mål.Dette ble fikset på det endelige spillet, selv om finesse skudd fortsatt går alt for ofte inn.

 

Noe som ødelegger med at det er så kort tid er at man ikke opplevd å lede kamper på samme måte som på det endelige spillet. Man opplever ikke det store bakrommet på demoen siden laget ikke står så høyt som de gjør når man leder med 2 + mål.

 

Var innlegget over mitt der eg svarte på Teip.

 

Når en sier at demoen er fasiten på hvordan gameplayet blir, så kan en ikke svare med at "nei det er det ikke fordi omgangene bare er på 3 minutter".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Demoen er jo fasiten på hvordan gameplayet i fifa 11 blir. Gleder meg til å finne ut av det, selv om Civ5 kommer til å ta min tid fram mot fifa11

 

Ikke i det hele tatt. Kampene blir annerledes når en spiller med 3 min omganger kontra 5-6 min. Hvem er det som spiller med 3 som standard?

 

Så demoen er slett ikke noe fasit. De gjør endringer mellom demo og fullversjon og.

 

Gameplayet er jo det samme uavhengig lengden på omgangen.

 

Mulig det, men opplevelsen blir en helt annen.

Lenke til kommentar

Demoen er jo fasiten på hvordan gameplayet i fifa 11 blir. Gleder meg til å finne ut av det, selv om Civ5 kommer til å ta min tid fram mot fifa11

 

Ikke i det hele tatt. Kampene blir annerledes når en spiller med 3 min omganger kontra 5-6 min. Hvem er det som spiller med 3 som standard?

 

Så demoen er slett ikke noe fasit. De gjør endringer mellom demo og fullversjon og.

 

Gameplayet er jo det samme uavhengig lengden på omgangen.

 

Mulig det, men opplevelsen blir en helt annen.

Det kan så være, men det har jeg ikke skrevet noe om ;)

Lenke til kommentar

:lol: En med ett genialt spørsmål:

 

I miss the function in football games where you could film, is this function available in Fifa 11?"

 

I am not 100% sure what you are missing, but I am sure that you will be pleased to hear that FIFA 11 has a new feature that's called 'FIFA Theatre'. It allows you to save replays and highlights to your hard-drive and/or to upload them onto the easportsfootball.com website.

 

Lenge leve engelsk :p

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

1. What changes have been made to the stats of teamplayers in Be a pro: online clubs? I'm mainly thinking about the low overall stats on AI-controlled teammates and how this was making it diffucult to play a good game when we were only 3-4 players against 7-8 f.ex..

 

1. The players that are not human controlled will have more appropriate stats and appearance. Also gone are the days of small GK's that can't keep the ball out of the net .

 

MEN han spørr dessverre ikke om lagkameratene dine blir skiftet ut for hver kamp en spiller... :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men cluet her er at de IKKE er like gode i kampene som følger, du får utdelt ett HELT random lag med helt randome spillere, og da er det ikke lett å skulle spille bra når du kan risikere å ende opp med 4 backer som er 1,45 på strømpa og løper ca like fort som en snegle i sirup.

 

EDIT: Ny gameplay vid:

 

http://www.youtube.com/watch?v=mPNjTa4mo6k

 

Håper virkelig ikke at det er meningen at spillerene skal løpe slik rett etter at de har scoret, ser ut som en utrusende keeper på LSD, og beklageligvis så har de tatt med "Tevez feiringen" glimrende keeperspill på Messi sin scoring også.... :roll:

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...