Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Spørsmål sendt.

 

Samme her.

Kult at det er Mercel som kommer. Han burde vite det meste. Jeg sendte inn 5 spørsmål elns ha ha. Han bør svare!!

 

Synes det er gøy med de som bevisst går inn for å få deg til å quitte. Ser alt som er av repriser, trykker så mange ganger de kan på pause og spiller stort sett bare possession-fotball i forsvaret. Ikke faen om jeg quitter for det altså. Lurer litt på hva de får ut av å holde på sånn en hel kamp i stedet for å spille ordentlig og kanskje vinne, hvis de har litt flaks. hmm.gif

 

Edit: Ender ofte med at jeg scorer og de quitter sjæl da. tongue.gif

 

Spilte mot en fyr og jeg spilte bare drit ræva, så han scora midtveis i 1. omgang. Deretter spilte han bare ball i forsvaret sitt og gjorde ALT for at jeg skulle quitte. Så alle repriser, pausa, innbyttere osv osv.. Dette tente meg noe sinnsykt, så jeg scora rimelig fort etterpå, men deretter spilte vi jevnt. Til alt overmål scora jeg på overtid i 2. omgang etter mange gode forsøk. Da måtte jeg selvsagt ta "robot" ,se heeeeele reprisen og trille litt ball på egen halvdel..

Idioten ragequitta = 3-0 til meg konservativ_woot.gif

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg simpelthen HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATER når noen jeg spiller mot online scorer et skikkelig ballemål og på død og liv skal se reprisen bare for å irritere meg. Det pleier å bety reprise-krig hvorpå jeg, som vanligvis skipper replays, lar være å skippe dem. For å toppe det pleier jeg å la highlightsene gå også hvis fyren er dust nok..

 

Kunne ikke ha sagt det bedre! SYKT IRRITERENDE

Lenke til kommentar

Nå kan du unlocke Arsenal og Emirates Stadium til demoen :)

 

Here is how:

 

You can now officially unlock Arsenall for the FIFA 11 Demo.

 

1. Sign in to facebook and make a squad on FIFA Superstars

 

2. Once you go through the practice steps

 

3. Once you have done the above there should be a little box that says FIFA 11 on the side and some information click that

 

4. Enter your gamertags EA e-mail and password

 

5. You have unlocked Arsenal for FIFA 11

 

post-97018-1283880949,941_thumb.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå kan du unlocke Arsenal og Emirates Stadium til demoen :)

 

Here is how:

 

You can now officially unlock Arsenall for the FIFA 11 Demo.

 

1. Sign in to facebook and make a squad on FIFA Superstars

 

2. Once you go through the practice steps

 

3. Once you have done the above there should be a little box that says FIFA 11 on the side and some information click that

 

4. Enter your gamertags EA e-mail and password

 

5. You have unlocked Arsenal for FIFA 11

 

post-97018-1283880949,941_thumb.png

Det funket ikke=/, meget lysten på å få med arsenal i demoen siden det er favorittlaget:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...