Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Vet at det er jævlig kjipt at man får en 1,40 38 fyr i den ene kampen for så å få en 80 fyr i neste. Trust me, jeg er den som er alle i vår Pro Club. Men slik jeg tolket det så vil man få mye gjevnere spillere og jeg håper (og tror) at man vil få spillere som ikke forandrer seg mer enn 5 i overall. Noe som er greit hvis de aktuelle tallene er 75-70 for.eks.

 

Og helt enig med deg i sprintinga etter ett mål, ser ut som spilleren har en vepsebol i ræva.

 

edit: han som spiller er søren meg noe av det dårligste jeg har sett, hvor finner de disse testerne? :hmm: Og Higuain med langt hår, tross alt over 1 år siden han klippa det...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuffende at spørsmålet mitt om man kan bytte til keeper i en vanlig kick-off match når motstanderen er i angrep f.eks

Altså hvis motstanderen kommer alene med keeper, vil det da være en knapp sånn som på 08, hvor man kunne trykke inn høyre spak og styre keeperen, og trykke på den igjen hvis man vil spille vanlig.

 

Dette vil jo være meget kult og da kan man faktisk gjøre noe bortsett fra å klippe ned han som er igjennom, med bakerste mann og få rødt kort.

 

Noen som har svaret?

Lenke til kommentar

Spurte om online quiters og om de vil bli straffet ved quiting på fifa11, regner med at siden det ikke ble svart på blir det ingen straffer... Spurte også om Pro Club Championship og hvordan de random spillere ville bli og hvordan keeperne ville bli på PCC, dette ble jo svart litt på på et annet spørsmål, men kunne fått et litt mer grundig svar.

Lenke til kommentar

Det de prater om i de linkene er jo å belønne den som ikke quiter, helt feil møte å gå spør du meg. Dette gjalt vel før 5 min regelen, så da kan jeg skjønne det, men det bør ha straffer for etter 5 min. Sto vel litt om det i den andre linken, men jeg mener at quitters skulle fått ban på minst 1 dag. Ødelegger online spillinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selfølgelig skal du ikke straffes for en kamp, men når man har quitta 5 ganger totalt så bør straffen være 1 dags ban. 10 kamper totalt = 2 dager. osv. Hvis nettet ditt er så ustabilt at man faller ut så ofte så har man heller ingen ting online å gjøre, og da er det like greit at spillere får ban.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Dessverre er det ikke alltid spillernes feil. Spesielt på starten av FIFA 10 var det mye problemer med EA serverne som gikk ut over spillerne. Jeg fikk en god del tap på begynnelsen pga. dette blant annet og hadde vel etter bare en uke 20 tap, til tross for at jeg kanskje hadde fått spilt et par av dem til slutten. Mistet vel forbindelsen i rundt 50 % av kampene og nettet mitt er helt stabilt.

 

Jeg er også rimelig sikker på at EA ikke har lyst til å straffe de med dårlig nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...